SmanneN Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 1x Lanzar HTG2600D monoblok. 2x Vamp DC-12 subber. Noen som har noen mening om dette blir bra? MVH Ståle Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 en ting jeg har lurt litt på angående den forsterkeren, når den er 1 ohm stabil, hvorfor har de oppgitt effekten ved 1.3 ohm og ikke 1 ohm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 en ting jeg har lurt litt på angående den forsterkeren, når den er 1 ohm stabil, hvorfor har de oppgitt effekten ved 1.3 ohm og ikke 1 ohm? Det vet jeg ikke... Har en sånn forsterker i bilen nå... menne venter på di ny subbene.. Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Har testet den forsterkeren og den gor helt greit med effekt Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Har testet den forsterkeren og den gor helt greit med effekt Jeg kjenner han hoved leverandøren av lanzar i norge.. å di har testa den til 1350wrms i 1ohm :D:D det er ganske mye futt... var jo ikke så dyr heller dah.. Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 er det masse bass du er ute etter er det vel et OK valg,lydkvalitet er vel ikke det som kjenntegner disse elementene best men det er vel ikke det du er ute etter regner jeg med;) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hehe... da e vel mest trøkk e e ute etter:P Menne har planer om å bli me i DB på mo i sommer... :D:D Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Vil du kjøpe en vamp billig av meg, eller har du allerede bestilt? Min er brukt i knappe 2 uker, tror jeg. Eller er det 3 nå... Husker ikke! :) Skal kjøpe noe mer mer lydkvalitet enn trøkk neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 har 2 kicker s10l7 i kasse,pent brukt,ryker for 3500 hvis du skulle være interesert. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Har selv testa en god del amper av Lanzar, og må si meg imponert over effekten dems! Har selv en OPTI 1400D, og den yter iallefall mye:D Så lånte jeg en Lanzar HTG 264 av en kamerat på min gammle stroker, og det spillte også helt ok! Men OPTIDRIVE serien er den beste serien av Lanzar..Leverer GODT med strøm gjør den:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg