Gå til innhold

Roadrunner Custom : sierra 87 mod - prosjekt low & wide

Ranger emnet


Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurte på en ting, på "alle" Sierra og Scorpio eg har sett, har bakhjulene vært jævli "kalvbeint" etter senking. Har du tenkt å gjøre noe med det? Har hatt en Scorpio (veldig kalvbeint), men vet ingenting om Ford for det, så eg spør kanskje dumt.. :)

 

Feit bil, var skeptisk når eg trykket på linken, men du har jo kjøpt det eneste gamle karrosseriet som ikkje ser jævli ut :D

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på en ting, på "alle" Sierra og Scorpio eg har sett, har bakhjulene vært jævli "kalvbeint" etter senking. Har du tenkt å gjøre noe med det? Har hatt en Scorpio (veldig kalvbeint), men vet ingenting om Ford for det, så eg spør kanskje dumt.. :)

 

Feit bil, var skeptisk når eg trykket på linken, men du har jo kjøpt det eneste gamle karrosseriet som ikkje ser jævli ut :D

 

Neida spør ikke dumt, kan få satt på ombygging eller bare skiver for å få rettet opp igjen camberen på hjulet.

jeg hadde egentli planer om å sette på stiv bakstilling på bilen men vet ikke om jeg blir gjøren det enda,litt i tenke boksen enda :)

 

Har altid likt akkurat tre dørs karosserie av sierra så måtte prøve å bredde en slik en. bygd sedaner og firedørser før så nå var det på tide m en tre dørs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette prosjektet skal jeg følge nøye med på ! ;)

 

Bilen kommer til å bli seriøst lav om du virkelig "må" fjerne tank og hjulbrønn..... stilig at du stålbredder den! hva er dim på felgen du har bak på bildene?? må si den lille felgen ser mye artigere ut enn den store (som gir en look du ser på 90% av alle oppjazza sierraer...hmmm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette prosjektet skal jeg følge nøye med på ! ;)

 

Bilen kommer til å bli seriøst lav om du virkelig "må" fjerne tank og hjulbrønn..... stilig at du stålbredder den! hva er dim på felgen du har bak på bildene?? må si den lille felgen ser mye artigere ut enn den store (som gir en look du ser på 90% av alle oppjazza sierraer...hmmm)

 

blir lav ja,hehe.

kommer litt ann på hvilke felger som blir satt på men har 4 forskjellige dimensjoner å velge mellom :)

det som sitter bak på bilde er 8.5*13" allycat m 225-30 dekk.

usikker på hvilke felger som blir tatt i bruk.

kansje sette på allycat i fronten også å se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår