Gå til innhold

Roadrunner Custom : sierra 87 mod - prosjekt low & wide

Ranger emnet


Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

Tøft:) . HVordan fyller hjula ut med spacere? vil du få de kant i kant med utbyggerne?

Jeg bruker 2 cm spacere bak med 7" brede felger. De går i kant med skjermen.

Hva slags fjærer bruker du?

Jeg prøvde å kappe 2 runder på Jamex sine senkefjærer bak. Det gikk ikke da kardangklokka og gulvet bak ble for lavt pluss at fjæringen ble ikke noe tess.

Sjelden en ser sierraer som er breddet:)

 

Hallo,har ikke fått spacere enda går tregt nå i jula :)

De felgene som sitter på nå er 8" m 225.45.17 men tenkte å gå ned til 215.40.17 få et litt lavere dekk.

skal ha 18" på den m tiden så blir setten på coilover sett på den slik at jeg får justert litt etterhvert :)

morro å bredde men ble en go del jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøfft med golf 2 skjermer :) (Så en RS-TURBO på Fastford.com som var breddet med golf 2 skjermer. Blir rimelig tøfft detta :) )

Er ikke mange som bredder sierra :)

 

Takk takk... :)

ikke mange som er breddet nei,det som ble en go del jobb med denne ble også at jeg fjærnet 8cm av hjulbue og innerskjerm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

Flytt bensintanken opp til bagasjerommet, ellers kommer den til å skrape nedi tror jeg! Lykke til videre!

 

Både bensintank og reservehjulbrønn fjernes,

det blir fjærnet nå i helga,klaringen under bensintank nå er 8cm.

Fjuelcell skal inn bagasjerommet og påfylling fra omp skal bygges inn i skjermen :)

Halvbur skal også monteres,ikke i helga men :)

kommer fler bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår