Gå til innhold

datasprut

Ranger emnet


saab_alex

Anbefalte innlegg

hvor får jeg kjøpt den billigste dataspruten?

 

skal ha meg datasprut. blir haltech eller autronic (smc tenker jeg)

 

er det noen som veit om noen som selger billige datasprut, brukt også? både i innland og utland...

 

hvordan er det å kjøpe det direkte fra australia? blir det billig?

 

 

bilen jeg skal ha det på er forresten en saab 900 turbo 1987 8v

mvh Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by larsmx5

her er det en Autronic SMC til salgs:

 

Autronic SMC

--------------------------------------------------------------------------------

Selger et stk Autronic SMC.

 

Ledningsnett er lagt opp for Cosworth, ryddig og oversiktlig, med krympeplast, sensor til gasspjel, tenningsmodul og kontakter til 4 stk dyser. Anlegget har vært koblet opp og i drift. Det fungerer mao utmerket. Kan med enkle inngrep tilpasses hvilken som helst annen bil. All montasje er gjort av kvalifisert personell, ingen ledninger har blitt loddet hjemme på kjøkkenbenken...

 

Dersom det er noe man lurer på mht innsprutet;-

 

http://www.autronic.com/

 

Pris? 10 000,- Kun kontanter, ingen byttehandel.

 

Jeg holder til i Oslo og kan kontaktes via PM eller mail.

---------------------------------------------------------------------------------

 

har kontaktet han men han veit ikke hva jeg trenger å bytte eller kjøpe ekstra for å ha det på saab'en, noen som har peil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

hvor får jeg kjøpt den billigste dataspruten?

 

skal ha meg datasprut. blir haltech eller autronic (smc tenker jeg)

 

er det noen som veit om noen som selger billige datasprut, brukt også? både i innland og utland...

 

hvordan er det å kjøpe det direkte fra australia? blir det billig?

 

 

bilen jeg skal ha det på er forresten en saab 900 turbo 1987 8v

mvh Alexander

 

For en stund siden var det en person på ebay.com som solgte Haltech E6K veldig billigt, vet ikke om han er der nå lenger.

 

Å kjøpe direkte fra Australia kan vere litt slitsomt viss det blir feilbestilling eller noe slik, ganske dyrt å sende ting til andre siden av jordkloden.

 

På tpc.com, zatzy.com og bmwpower.nu i Sverige er det ofte datasprut systemer til salgs, er du gjevnlig innom disse sidene kan du vere heldig å finne noe billigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sperstad

 

For en stund siden var det en person på ebay.com som solgte Haltech E6K veldig billigt, vet ikke om han er der nå lenger.

 

Å kjøpe direkte fra Australia kan vere litt slitsomt viss det blir feilbestilling eller noe slik, ganske dyrt å sende ting til andre siden av jordkloden.

 

På tpc.com, zatzy.com og bmwpower.nu i Sverige er det ofte datasprut systemer til salgs, er du gjevnlig innom disse sidene kan du vere heldig å finne noe billigt.

 

der fikk jeg noen gode råd:) takkerthumpsup

 

hvordan er det å få det tilnorge fra australia da? hvor mye kommer det på for et smc til min bil?

 

hvordan er det med frakt? blir det dyrt, går det ann å gå noen "veier" utenfor postststemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller du fra en forhandler i Australia så tror eg du vil spare litt, bare litt kjedelig viss det blir noe kluss med bestillingen.

 

Prøv å finn en forhandler av det datasprutet du vil ha (på nettet eller en annen måte). Så spør du hvor mye han skal ha for anlegget med dei sensorene du trenger, og hvor mye han skal ha for å sende det til Norge.

 

Er litt usikker på hvor mye en kan spare på dette, finner du ut dette så si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår