Gå til innhold

Trans AM forum i Norge?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Moldestuk forumet ble startet opp igjen 17.10.05

Det er 72 dager siden eller ca 10 uker.

Det har vert 379 temaer og 1932 innlegg siden da. Ingen er kopiert fra det gamle forumet da det ble borte.

Dette blir med litt enkel matte: 37,9 temaer pr uke :popcorn Devil

Eller: 193,2 innlegg pr uke. :bump :lol yodude

Dette blir 5,26 Temaer pr dag. :iconsm

Eller 26,8 innlegg pr dag.

Synest det er ganske bra på et forum som tross hacking er i drift og har ikke vert i drift i 365 dager enda. yodude yodude yodude

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moldestuk forumet ble startet opp igjen 17.10.05

Det er 72 dager siden eller ca 10 uker.

Det har vert 379 temaer og 1932 innlegg siden da. Ingen er kopiert fra det gamle forumet da det ble borte.

Dette blir med litt enkel matte: 37,9 temaer pr uke :popcorn Devil

Eller: 193,2 innlegg pr uke. :bump :lol yodude

Dette blir 5,26 Temaer pr dag. :iconsm

Eller 26,8 innlegg pr dag.

Synest det er ganske bra på et forum som tross hacking er i drift og har ikke vert i drift i 365 dager enda. yodude yodude yodude

Hvor av 52 tråder er presentasjoner av de som blir med, 80 er deler og biler til salgs og 31 er ønskes kjøpt, hvor av flertallet av annonser er av de som driver moldestuket.com eller er i nærmeste kretsen rundt de som driver det.

Den seksjonen med flest tråder (Generelt med 54) er det 9 tråder det har kommet nye svar i/nye tråder siden sist jeg var innom (21 desember).

Det kaller jeg heller liten aktivitet ja.

Resterende tråder er spredd ut i mer eller mindre interessante overskrifter.

Mulig jeg bare er bortskjemt, men hvis jeg kan lese gjennom alle tråder som har kommet i løpet av en dag med halvveis interessant overskrift på under 5 minutter er hele underholdningsverdien borte for meg...

5.26 temaer pr. dag høres kanskje imponerende ut hvis man ikke ser på hvor de faktisk ligger. Er ikke hver dag jeg vil se etter en ny bil, eller trenger en ny del, og det er faktisk kjøp/salg som har flest temaer.

Men, som sagt, jeg er kanskje litt rar. Kikker inn på Generelt (Er som regel den mest aktive delen av et forum) etter å ha vært borte en uke er det 9 nye tråder/innlegg, og det ser jeg på som slapp aktivitet.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for at jeg liker å krangle, men fordi det du skriver er ikke sant. aneglsmili

Har diskutert forumer ved flere anledninger og de fleste jeg har snakket med mener at kjøp og salg er en viktig del av et forum. Det er bare å se hvor mange hjemmesider som også har dette. :usa: :usa:

At Velkommen, der en presenterer seg er mye brukt tyder vel bare på at det er et populært tema. :cool:

Antall annonser av de i Moldestuket og deromkring: (Dette ble på skjønn men strekte meg ikke til Nabobyen Kr.sund eller med ferge andre veien.)

Biler til Salgs 6 av 24 :confused:

Deler til salgs 12 av 58 ahahahhaha

Ønskes kjøpt 6 av 31 :bok

Dette tilsvarer 21 %. :eek:

(Flertall regnes fra sånn ca 50 % :crazysant )

Sammenliknet med kjøp og salg på forskjellige hjemmesider jeg har kikket på er dette et oppsiktsvekkende resultat. Der ligger det mellom 90 og 100 % :wonder

(Ikke at jeg mener man skal sammenlikne forum med hjemmesider.)

Hva vi finner interessant er jo opp til hver enkelt. Men 5,26 Temaer pr dag er imponerende på et så ferskt forum synest nå jeg.

Synest forøvrig tacs forumet funker ganske greit.

Satser på vi er enige om en ting:

TRANS AM RULES :naaaws cheers

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kjøp og salg er fine greier, men det er ikke noe jeg ser på så innmari ofte.

Og joda, 5 temaer daglig hadde vært bra om det hadde vært på generelt forumet, eller en av de som ellers kan være aktive.

Problemet for meg er at jeg ikke finner noe å svare på, og dele av den kunnskap jeg har. Da blir det lite givende.

Blir lei av å si hei og velkommen like ofte som man gir et produktivt svar vett.

Men, jeg skal ikke rakke ned på noen jeg, bare sier at det er fremdeles for smått til at jeg tar turen...

Satser på vi er enige om en ting:

TRANS AM RULES :naaaws cheers

Den er vi ihvertfall helt 100% enig i!

Og litt OT, fant forresten en sjefs-country kanal på i-tunes! Cowboy up radio. :disco :respect

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...