[E-30]Frost Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Heisann! Prosjektet mitt begynner å ta form og jeg vurderer å montere lambo doors. Er det noen her som har vært borti dette og vet om det er noe problem å godkjenne? Er det mye monteringsarbeid? Å er det noe annet jeg bør vite før jeg setter i gang med noe sånt? :P Meninger om hva dere syns om lambo doors generelt trenger jeg ikke! Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hør med eye candy racing... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Har kittet TUV så er det ikke problem å godkjenne. Ellers må du bevise, at bilen ikke blir svekket av monteringen. Ikke så lett. Montering kommer an på kittet, om det er "bolt on" eller universalt. Bolt on, må du fjerne framskjerm, kappe vekk skjermen der døren er. Slik det er "tomrom", der slik lambo hengslene har plass å bevege seg. Så er det, å skru på settet, å justere inn døren. En fordel, å merke av hvor døren står før du begynner. Går det lettere å justere inn døra. Det finnes en lett måte å gjøre det på. Men da kan du nesten ikke parkere noen steder. Det er å hengle døra til vindu stolpen. Utrolig rått å se på, men lite praktisk. Du ser hva du finner på :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Takker for svar! Har funnet noen som har "bolt on", så då sleppe eg å modifisera alt for mye. Men godkjenninga jeg er mest redd for. kjipt å montere sykt dyrt lambo doors kit for så å måtte ta det av :p Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Du kan også ta en liten kikk på denne siden.. Her er det bilder av monteringen av universale lambodøer på en peugeot 306.. Prinsippet er det samme til alle biler.. http://www.eyecandyracing.no/lambodorer.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Sjekk på www.LSD-DOORS.com .. De fører Tüv godkjente lambostyle.. Og det er Norsk Bildelsenter A/S tlf 32 85 40 40, som er importør i Norge. Får oppdatere oss på hvordan framgangen blir på bilen :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg