[Sims] Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hei godtfolk, russebussen jeg er med på må på verksted. (noe galt med dieseltilførselen) Så derfor må den taues til ett verksted, vi har avtalt at den skal fikses og EU godkjennes ett sted på Kløfta 3. Januar. Men bussen går jo ikke, så vi må få den dit. Falken kunne gjøre det men man kunne ikke forhåndbestille sånt, så derfor lurer jeg på om det er noen steder man kan ringe for å få avtalt å taue en buss fra Oslo til Kløfta 2. Januar? På forhånd takk hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hør med nilsen's nedi lillestrøm. det er et privat selskap, så de går litt lengere for å tjene penger :D og for å være hyggelig så ramla jeg innom gulesider Bergingstjenester Vidar Nilsen Kontaktinformasjon Telefon: 63 89 22 00 Adresse Besøksadresse: Leirav. 5, 2000 Lillestrøm Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Husk å skru av mellomakselen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hva het denne bussen i fjor? Ring Bærum Kranservice. Geir der er kul kar og gir dere en bedre pris enn hva Falken og disse gjør. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Vi brukte viking. Men det var dyrt som f****. Og vikingkaren knerta startmotoren på bussen, selv om jeg ba han roe ned bruken av startmotoren fordi det var null anntydning til at motoren ville starte. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Falck ødelagte en ventil på liften og knuste radiatoren på lastebilen når den tok kvelden i flommen for en måneds tid siden.. Det vil si at de har kjørt bakdelen av bilen i bakken, og så gjort noe dumt med fronten.. Og når vi så fikk igjen bilen og eg krasjet den 3 dager etterpå (ops), så kjørte de den 1 km UTEN vann på radiatoren, selv om eg hadde sagt klart i fra at vannet hadde rent ut, og bedt de slutte å ha bilen stående på tomgang.. Styr unna Falck, heia Viking! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 bare send den ner noen dager før så står den klar?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hva het denne bussen i fjor? Ring Bærum Kranservice. Geir der er kul kar og gir dere en bedre pris enn hva Falken og disse gjør. Bussen het Betatt i fjor :) Mener å huske at han Geir var på bussen før vi kjøpte den for å se hvordan det stod til med den. Falken skulle ha 2000 for det, er da ikke så ille det? Takk for svar, skal ringe litt i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg