Gå til innhold

Når fikk A4 xenon?

Ranger emnet


emphezis

Anbefalte innlegg

Når fikk Audi A4 xenon originalt? Trodde det var først i 2000 tidligst, men har en 99-modell på hånden (facelift ja) hvor eieren sier det er xenon i nærlys originalt...

 

Kan jo aldri stole på folk. :tannløs Så lurer på om noen av dere vet om det kom originalt allerede i 1999?

 

Tror dere om bilen for øvrig? Annonse her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=956410

Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod

Web: http://voluz.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er pen innvendig/utvendig og ca. 100% teknisk, så syns jeg ikke prisen er SÅ ille den med tanke på at det er litt xtra utstyr.

Ser jo pen ut på bildene. :)

 

Betalte i samme området for min 2000mod(115.000km). Litt mer faktisk.

02 Toyota Hiace

05 Yamaha R1 - banesykkel

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Nå er ikke jeg en stor fan av treinteriør da. ;) Men så ganske normalt ut det der. Ser ofte bedre ut når du får sett selv, enn på bilder. Burde dratt å sett på bilen, men det er kanskje ikke vits når den er så langt unna, og du er usikker på bilen... :)

 

Edit: Etter ett lite søk på finn.no så syns jeg prisen er normal for en 99mod med orginal facelift og den km-standen... Men det går helt sikkert å prute litt og da... :D

02 Toyota Hiace

05 Yamaha R1 - banesykkel

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tregreiene som i min dette. Kan ikke si jeg er noen stor fan av treverk jeg heller, men det er egenlig ikke så verst. Mener bestemt at trefargen er mørkere i min, så jeg tror nok blitsen må ta skylden for den rødlige glansen en ser på bildene. Bytter du ut gummimattene med noe penere blir det bra dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Når fikk Audi A4 xenon originalt? Trodde det var først i 2000 tidligst, men har en 99-modell på hånden (facelift ja) hvor eieren sier det er xenon i nærlys originalt...

 

Kan jo aldri stole på folk. :tannløs Så lurer på om noen av dere vet om det kom originalt allerede i 1999?

 

Tror dere om bilen for øvrig? Annonse her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=956410

 

Jeg mener ganske bestemt at Xenon var tilgjengelig fra '98 når S4 kom. Di hele facelift lyktene kom jo ikke før i '99, men jeg har i allefall originale S4 lykter med xenon fra en '98modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår