pettergutt Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Jeg har også testet litt nå og da, men merker fint lite til ingenting på verken toppfart eller trekkraft. bilen: litt over tonnet og 110 hester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Min erfaring: impreza 1,6 90slappe hester, merker det godt på draget når ac er på, så den kjører eg for det meste uten ac på.. bensinforbruk derimot tror ikke eg det er noe serlig utslag på, målte i sommer en tur på 450 km og rundt 26 grader i sola tipper eg, og da låg bensinforbuket på 0,64 og serlig mindre får du ikke denne bilen til å bruke.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Litt sånn OT: Det der nomixfilteret, er det internhumor, el hva er det? Tok en titt på det, får sikkert bruk for det en dag :rolleyes: :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Finn frem sikringen for AC, gang deretter sikringsstørrelsen med volt. (12v). Da får du watt. Og hvis jeg ikke husker feil er 1000 watt 0.76 hestekrefter eller noe slikt.. Så regner du bare videre selv :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Finn frem sikringen for AC, gang deretter sikringsstørrelsen med volt. (12v).Da får du watt. Og hvis jeg ikke husker feil er 1000 watt 0.76 hestekrefter eller noe slikt.. Så regner du bare videre selv :) Er det ikke motsatt da? At en hest er 700 og noe watt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Finn frem sikringen for AC, gang deretter sikringsstørrelsen med volt. (12v).Da får du watt. Og hvis jeg ikke husker feil er 1000 watt 0.76 hestekrefter eller noe slikt.. Så regner du bare videre selv :) Neineinei....det er ikke sånn det funker.... det er motstanden på selve kompressorn som stjeler hester Trur 1 hk = ca 760 watt ellerno rundt der en plass Strømmen som en ac bruker vil ikke være mye, er jo selvfølgelig litt på vifter og styringer og sånt, men ikke nok til å merke noe Edit: 1 hk = 735 W Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 nei som sagt over, er ikke ac-kompressoren elektrisk, men remdrevet fra motoren.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg