sink Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Takk det hadde vært flott! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Heisann! :). Fin bil du har vært å hentet deg ! :). Gratulerer så mye. Husker når jeg var å henta min bil, kommer alltid til å huske det. Ingenting er som den første turen hjem med sin første bil. Lykke til! :). Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Gratulere med bilen sturla.. har vel sagt det før men... :) jeg tror detta blir driitrått ;D gleder meg til du har delene i hus..;D bilder ja ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 supersprint grenrør på 16v'n gir fra seg en lyd som ikke er sammenlignbar mot andre biler ! særegen og ikke minst RÅ lyd ! Har komplett supersprint-anlegg med grenrør....Bråker mye men gromt bråk!:Dhehe Godlyd:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Idag har jeg fått julegave fra koldevold!:) Så vill jeg ønkse alle her en riktig god jul! :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 gromsaker;D god jul du å..:) :crazysant Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 go hjul! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcolzen Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 På siden men: kan man spørre om hvor mye du gav for bilen? Nydelig bil... Siter ( )VW Golf 2 GTI 16v (x)VW Golf 2 CL Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Gratulerer med ny og fin bil... OG, happy newjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt nyttår! :D Og veeeeldig fin bil du hadde fått deg :) Gratulerer! Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 En liten status raport! Har svidd av litt penger på lyd til bilen som er pri. 1 for øyeblikket! Håper å få montert det inn iløpet av neste uke, må bygge en litt sterk kasse på 30l++ først, hvis ingen her har noen til salgs? Skal også ha rockford fosgate rf x1 forsterker som jeg håper drar bassern min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hvor kjøpte du subben din? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 På en hifi butikk som heter emtech som ligger på gjøvik, var salg der nå, tror jeg gjorde en grei deal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ingen internett side? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg