Gå til innhold

S e l g e s : delebil - rævkjørt Sierra Dohc 92'mod Sapphire 2.0 8V

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel ikke en 16 ventiler, hvis det er en doch motor er det to kammer og 8 ventiler bare.

 

Nå er du BRA på blåbærtur her Baron..hehehe! Så du mener at det er 4 ventiler pr kam du da ja..Det har jo veldi mye for seg. Det er en DOCH motor..Og en sierra DOHC motor har 16 ventiler...hehe :lol :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du BRA på blåbærtur her Baron..hehehe! Så du mener at det er 4 ventiler pr kam du da ja..Det har jo veldi mye for seg. Det er en DOCH motor..Og en sierra DOHC motor har 16 ventiler...hehe :lol :hello:

DOCHen til sierra kommer med to forskjellige topper. Er bare cossie'n som har 16V orginalt, det er faktisk 8 ventiler på en vanlig DOCH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du BRA på blåbærtur her Baron..hehehe! Så du mener at det er 4 ventiler pr kam du da ja..Det har jo veldi mye for seg. Det er en DOCH motor..Og en sierra DOHC motor har 16 ventiler...hehe :lol :hello:

 

Du er på blåtur.

DOCH sierra har 8 ventiler.

Cosworth kom med 16v.

 

kiddie :hello: heyyou

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Sierra Dohc 92'mod Sapphire 2.0 16V som er godt bak knust men med god motor og front.. Selger allt av deler/ komplett bil.. ca. 4000-5000 så skal du få han! berre te å ta kontakt :peace:

 

 

ut ifra hva dem sier her, så erre noe jeg lurer på...

 

 

enten, så erre Cossi motor...eller så er det bare 8V ......hva er riktig, kanke du hive opp noe bilder a motor'n, så får vi satt en strek en gang for alle...

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

 

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut ifra hva dem sier her, så erre noe jeg lurer på...

 

 

enten, så erre Cossi motor...eller så er det bare 8V ......hva er riktig, kanke du hive opp noe bilder a motor'n, så får vi satt en strek en gang for alle...

Eg skal ta å sjekka opp i detta.. Kan sjå om eg kan ta ut motor oxo.. Det SKAL vere 16V topp i følge mekanikeren som eigde den før.. Det er innsprøytning, nett lik maskin som kommer fra cossie.. Så ikkje veit eg, men da skal eg finna ut av.. Skal prøve å finne ut av d i løpe av dagen.. kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår