Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hei! Dokka Gatebilklubb skulle hatt en logo, men er usikre på hva vi skal satse på. Derfor tenkte jeg å legge ut en tråd her, i håp om at noen gidder å lage forslag til oss... :) Dette er ikke en konkurranse med premie, det har vi desverre ikke mulighet til. Men håper på mange kreative forslag allikevel. Vi har få eller ingen tanker om hvordan den skal være, så her er det bare deres egen kreativitet som setter grenser! Skal ha både til webside og til klistremerker til bil ol., disse trenger ikke nødvendigvis å være like. Lykke til! På forhånd takk! :) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Mitt raske forslag, ikke bra, men er bare kjapp jobb. Bilde Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hvor stort skal det være? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Kjapt forslag til dere... aner ikke om d var i hele tatt sånn som du tenke d men... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hvor stort skal det være? For å være ærlig, så har jeg ikke peiling på størrelsen... Kan veldig lite om dette her. Noe ala disse to kjempebra forslagene som allerede er postet kanskje? Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ville tatt thyrfire sitt forslag, var liksom veldig kult :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Har tatt meg frihet til å lage enda en logo, og bruke et par bilder fra siden deres, ble bedre enn mitt forgie forslag, enda ikke spesielt godt. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det der er vel en banner / header, ingen logo... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det der er vel en banner / header, ingen logo... Kan ofte omtales likt, om de skal ha logo, så er ikke dette aktuelt, men jeg så også at siden var uten header.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Header = "logo" på webside? Skal ha både som vi kan lage som klistremerker til bil, som vi kan lage på klær og header (om jeg har forstått betydningen...:)) Og de trenger ikke nødvendigvis å være like... Btw; disse forslagene deres er over all forventning. Fint å ha masse å velge mellom!:) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Header = "logo" på webside? Skal ha både som vi kan lage som klistremerker til bil, som vi kan lage på klær og header (om jeg har forstått betydningen...:)) Og de trenger ikke nødvendigvis å være like... Da beklager jeg :) kan prøve å lage en "rundere versjon av forgie "logo"? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ikke noe å beklage! Skal ha begge deler (altså header/banner og logo), så den var veldig bra til webside. Og det trenger vi... Og som sagt, de trenger ikke å være like! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Og en ting til, det er bare å ta bilder fra websiden når dere skal lage logo. Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Da var en form for logo klar :) Men var jeg dere ville jeg forsøkt å bruke noe annet enn .tk, da dette gir masse unødvendig reklame.. Å registrerere f.eks. dokkagatebil.moo.no (http://www.moo.no) er f.eks. et annet godt gratisalternativ. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Takk for enda et flott forslag! Har laget siden i piczo (dokkagatebil.piczo.com), men det er litt slitsomt å huske. Derfor lagde vi alias i .tk. Nå har jeg lagd den i http://www.dokkagatebil.moo.no også. Planen er å få ny webside, i dokkagatebil.com. Men ting tar tid... :) En tanke: Ang logo til bil, er det mulig å få til noe som kan brukes som front- og bakrutestripe?? Og er det flere banner/header forslag?!;) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg