TMB Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Lurte på hvor man får tak i polyurethane? Har behov for å lage noen foringer. Og er på jakt etter noe materiale man kan dreie foringer av. Fant ut at polyurethane er det beste en kan få tak i. Men noen som vet hvor man kan få tak i det? Evt annet materiale til foringer. Takker på forhånd... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Du kan bruke teflon, men det er stivt som F.... kjenner en som har gjort det. Lett å dreie ut av også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvor fikk han skaffet teflon hen :) ? Og ble han fornøyd? Mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Det får du kjøpt på Tess eller andre lignende butikker. Er jo nesten som hardplast. Jeg har dreid noen foringer og funker som bare **** det, blir ihvertfall stivt nok. Ikke så dyrt heller. Kjøpte ei 25mm stang på en meter her om dagen og den ga jeg 100kr for. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Spennende, dette må sjekkes ut :) Takk igjen. Mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 http://www.superflex.co.uk/SuperFlex_GM_Opel_Manta_B,_Ascona_&_Chevette_etc_Prices.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg