911ruf Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Er det på en sølv nye type A3 som var egentlig veldig lav? Er det det så har jeg sett den, så SKIKKELIG fett ut! Ikke dumme hjul på a3 det.. har et sett igjen av dissei 17" 5*112 et35 til 6990,- med dekk fritt levert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Fant noen bilder på pcn, tror disse felgene hadde kledd bilen din..yummy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Wolfrace Yakuza, var "reklamert" for de i et Max Power blad, lå på litt over 2000kr pr felg. Bilde (var litt for stort) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Kommer mye bra forslag her.. Eneste jeg lurer på er hva slags innpress jeg må ha til denne bilen?! Og hva jeg da ikke kan ha.. Er litt grønn på området, så jeg vet egentlig ikke så mye om begrepet! Golf 5 og ny Audi A3 har som nevnt ET 50 originalt, dvs det er ikke så god plass til hjul dersom felgen begynner å bli endel bredere enn originalt. 8,5 tom bred felg med ET40 er nok maks av hva som anbefales. Følgelig kan man gå ned til ET35 hvis felgen er 8 tom bred eller opp til 9 tom med ET45. 225/40 18 er nok den beste dekkdim i 18 tom. Lykke til :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg