Gå til innhold

Tåkelys, autospar

Ranger emnet

ZtilongZ

Anbefalte innlegg

for guds skyld hold deg unna autospar! de klarer aldri å levere i tide! måte vente 1.5 halv månede på blinklys som jeg bestillet! pluss at jeg har bestillt der i fra fler ganger å det kommer aldri! veit det er billig der men jeg handler ladri der mer!

Jeg har bestilt en gang fra autospar... Sideblinklys og frontblinklys...

Fikk mail samme kvelden om at de hadde begge deler på lager og at det ble sendt dagen etter... Det ble det og jeg fikk det etter 2-3 dager, så jeg har ingenting å klage på... :)

Men jeg har lagt merke til at det er flere som er misfornøyd enn fornøyd med de ja :)

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge VACN får vi 10% rabatt på NBS...

I følge NBS Delelager så er det 5%, men jeg trodde også det var 10%...

Og ja... det fraktgreiene har jeg tenkt på... men så er det også webpris og vanlig pris da... vet ikke jeg... skal ringe i morra igjen :P :P :P

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en gang fra autospar... Sideblinklys og frontblinklys...

Fikk mail samme kvelden om at de hadde begge deler på lager og at det ble sendt dagen etter... Det ble det og jeg fikk det etter 2-3 dager, så jeg har ingenting å klage på... :)

Men jeg har lagt merke til at det er flere som er misfornøyd enn fornøyd med de ja :)

nei dt er mulig men da er du en av 100 heldige!:P

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for guds skyld hold deg unna autospar! de klarer aldri å levere i tide! måte vente 1.5 halv månede på blinklys som jeg bestillet! pluss at jeg har bestillt der i fra fler ganger å det kommer aldri! veit det er billig der men jeg handler ladri der mer!

Kjempefornøyd med Autospar.

Har bestillt noen ganger der.

Rask levering, god service, og god kvalitet på delene.

Når prisen også er hyggelig, kan man ikke få det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte frontlykter, blinklys til fanger & sideblink for dryge 3 månder siden...har ikke sett snurten av de enda. :mad:

Huska du og si hvem du var, gi riktig adresse....

Dette er deler de stort sett har på lager, så tror ikke du skal gi de hele skylda da nei. Men selvfølgelig kan ting skje.

Ville nok lagt inn en ny bestilling ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huska du og si hvem du var, gi riktig adresse....

Dette er deler de stort sett har på lager, så tror ikke du skal gi de hele skylda da nei. Men selvfølgelig kan ting skje.

Ville nok lagt inn en ny bestilling ja.

Altså, bestilte over internett, oppga navn å adresse. Samt at jeg sendte mail for en etter bestilling som ble godkjent. Sendte så mail 3 uker etterpå å spurte om ca leverings dato, siden har jeg ikke hørt i fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider