Riff Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Om jeg har automat, så er det vel -026 boksen som er der, må jeg bytte denne når jeg bytter til manuell? Og er det noen som har en -022 til salgs og kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Går bra, trenger ikke å skifte box. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Bra. :bump 026 boksen er vel like enkel å chippe som 022 boksen? eller tar jeg feil nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ja, samme saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ok. Meget bra, da får jeg bestille meg en chip da. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg