Tufte & toyota Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 føler at mange bør få litt honnør også på en sånn side. så da er det bare å komme med navn til butikker som har behandlet oss kunder på en tilfredstillende måte. jeg vil nevne noen jeg også... tynset bil og mc(tynset) autod (elverum) frekvens(Hamar) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Engen audio Lyd i bil Begge disse har hatt knall service når jeg har handlet med de. men har stort sett opplevd at alle forhandlere her inne har vært utrolig behjelpelige med spørsmål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 butikk og butikk, men jeg handlet en del greier fra Morel på forumet. Hyggelig erfaring :D Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 En stor klem sendes til Morel-Pål ;) Har hatt veldig god erfaring med han! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 En jeg har mye å takke for er for min del er Anders Fleischer.. Har lært utrolig mye av han, samtidig som handel på handel fra han blir utført med en service jeg aldri har sett maken til. Fleischers Autodesign (er for meg) er en butikk som burde gå inn i lærebøkene som en bedrift som følger oppskriften 110% på hvordan man driver en kunderettet butikk! Alle komponenter i det nye anlegget i min bil er kjøpt av Anders, og utbedring og spørsmål er noe han alltid har tid til - uansett tid på døgnet :) En stor takk går derfor til han fra meg.. :pray Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Frank på AudioTeam er vel den jeg vil rette en takk til,uansett hvilken tid på døgnet eller hvilken dag i uka jeg trenger noe er det svar og få derifra. Vil også rette en takk til Bjørn og Rune på IceAudio ,gutta er gode som gull og vet hvordan de skal ta vare på kundene sine uansett hvor plagsomme vi til tider kan være :pray Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 autods skal nok ha skryt for sin kundebehandling som er helt enestående. Ellers vil jeg skryte litt av bilradiospesialisten og kolbotn elektronikkservice (pioneer sitt service verksted) som også har møtt meg slik jeg ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 føler meg litt som ole brumm her. ja takk begge deler. jeg har lyst til å kjøpe fullt anlegg av mange av selgerne her fordi de har knall utstyr og en enda bedre service og de behjelpelige med svar! happyhappy Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 bra at noen har skjønnt at det er bedre å lage en tråd som skryter av "gode butikker" enn en tråd som rakker ned på "dårlige".. hva med å komme med eksempler på "fantastiske" ting noen har gjort? :) gir mye bedre inntrykk av hvor mye noen står på for kundene sine.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 JA er blitt vel mye negativet tråder gitt. Jeg vil rette min store takk mot Morel og Autod . Gooooood service ! Love yah Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 En stor klem sendes til Morel-Pål ;) Har hatt veldig god erfaring med han! Henger meg på her, takk Pål! Behjelpelig med det meste du hellothere Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Disse vil jeg takke :crazysant :crazysant :crazysant :crazysant Steinar på Bug Boys Fredrikstad.Utrolig dyktig på sitt felt. :pray Magikeren på Elverum alias Anders.Mer er det ikke å si om ham. aneglsmili Morel alias Pål Tok seg tid til en montering PÅ EN LØRDAGSKVELD. :pray Ikke minst ICEAUDIO.Disse gutta har mer tålmodighet enn de fleste. yodude Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Bug Boys i Fredrikstad, overlegen service Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 geir bakken (lava electronics) bjørn erik (soundtek.no) anders (autod.no) SUVEREN servise fra disse gutta.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Tynset Bil & Mc Autod Soundtek Lava Electronics Fin signatur, Jonny... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg