Go-carter Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Dj Elmah - Soundstream Burde hatt ørten fler sanger, men har akkurat fått denne, og syns den er skitbra...(nå kjører jeg riktignok på lfs da.... :P ) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 manowar - wariors of the world united <--- anbefales system of a down - tentative rammstein - benzin gemini 5 - second to none him - wings of a butterfly ladytron - destroy everything you touch children of bodom - are you dead yet mariah carey ft. JD, 50cent og fatman scoop - it`s like that 45 south - time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Katrina & The Waves - Walking on Sunshine. Anbefales på solfylte dager med tørr asfalt. :D Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catclaw Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Kai Tracid - Trance and acid (må ha skikkelig annlegg) ellers er Ralph Myerz kanon digg å kjøre til! Siter Det står her at bremser bare er ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg har egentlig en liste så lang som et vondt år her, men jeg fikk akkurat beskjed om å komme på jobb tidlig, så jeg drar fram høydepunktet i lista. anbefales på det sterkeste Electrasy - Cosmic Castaway Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Billy Idol - White Wedding Guns`n`roses - Estranged RMB - Spring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Nirvana - Smells Like Teen Spirit Creedence Clear Water revival - The Rain og Bad moon on the raise Lenny Kravitz - American Woman AC/DC - You shook me all night long Metallica - Master of Puppets Queens Of the Stoneage - No one knows Madison Avenue - Don't call me baby Guns N Roses - Paradise City Deep Purple - Smoke on the water Status Quo - Rocking all ower the world For mer chill kjøring: Eagles - Desperado Travis - Sing Metallica Ecstasy of Gold Metallica - Nothing Else Mathers (s&m) Clapton - Layla Metallica - The unforgiven (1 og 2) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Chuck berry - Riding along in my automobile. Kanskje den eldste rånesangen? :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nirvana - Smells Like Teen SpiritCreedence Clear Water revival - The Rain og Bad moon on the raise Lenny Kravitz - American Woman AC/DC - You shook me all night long Metallica - Master of Puppets Queens Of the Stoneage - No one knows Madison Avenue - Don't call me baby Guns N Roses - Paradise City Deep Purple - Smoke on the water Status Quo - Rocking all ower the world For mer chill kjøring: Eagles - Desperado Travis - Sing Metallica Ecstasy of Gold Metallica - Nothing Else Mathers (s&m) Clapton - Layla Metallica - The unforgiven (1 og 2) Nå snakker vi musikk her ja!! yodude yodude Jæveli bra liste! Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Nå, hvordan gikk det med konkurransen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Nå, hvordan gikk det med konkurransen? Jobber med saken - dette tok jo helt av! Fikk langt flere lister enn vi hadde trodd.. men er nesten igjennom alle nå. Vi har en som ser ut til å stikke av med seieren. :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Deep Purple - Highway Star TNT - Harley Davidson War - Lowrider Iron Maiden - Aces High Judas Priest - Living After Midnight Metallica - Fuel Manowar - Wheels Of Fire Rammstein - Benzin Saxon - Wheels Of Steel AC/DC - You Shook Me All Night Long Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Trenger bare en CD når jeg kjører: Dire Straits- On The Night :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Raga rockers - noen å hate =) jeffersons star ship - we built this city =) det er gode sanger...... Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Van Halen - Panama:) Liker starten utrolig godt, og når han begynner på refrenget! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg