tjekk Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hehe! da har jeg sett innslaget! så arti da! hehe Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hehe!da har jeg sett innslaget! så arti da! hehe Huff, små flaut, kutta bort massa når jeg snakka om de ville 115 hk jeg hadde :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 du snakka jo om motorbytte i denna? hva med å sette i g60 motor med turbo da? fryktelig billig og bolt on! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg veit!! Wunderbaum ;) hehe.. kult da!! fikk reklamert litt der?? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 du snakka jo om motorbytte i denna?hva med å sette i g60 motor med turbo da? fryktelig billig og bolt on! Hemmlig motor planer, men det blir rått, I promise :D skal fiks opp "show" først, så "go" ;) Jeg veit!! Wunderbaum hehe.. kult da!! fikk reklamert litt der?? Yup, hele pointe var litt PR ;) Er litt PR kåt shø :tannløs Gleder meg til å få den kjørbar no, Spring time is here!! Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 så på innslaget ditt nå! hehe! så tøft da!:P Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 :op Nå har jeg snakket med verkstedet :) Skulle ikke være senteringer på min bil men de gjenga opp gjenger på det ene hjulet som var falig, skaffa skruer til senterdekslene på felgene AND.... hehe:D Tomgangsproblemer er løst! Var en defekt tomgangventil samt brudd på ledning til kaldstarter. Ikke rart jeg hadde problemer med den! Så i morgen får jeg tilbake en litt mer startvilig trafikksikker bil :) Får fiksa ymse kontaktfeil til pærer og små shit ogsåda... Mutter'n spanderer verksted regninga mi :phatyo Forresten vil jeg også ta opp en liten ting som jeg ser på som meget frekt... Fredagen var jeg ut å kjørte og da fikk jeg problemer i forhold til det med hjula, tilkalte jeg da Viking for å få bila frakta trygt til verksted siden den ikke var særlig kjørbar. Alle har vell opplevd problemer og måtte få hjelp, men mens jeg stod der med Viking mannen som sjekka hjula, kommer den en dustete råner bil med noen ungdommer som absolutt skulle gjøre dagen min værre med å peke, og flire og ta bilder av meg og stakkars bilen, kjørte rundt og kom tilbake opptil flere ganger! :ex_machin :( Det var SÅ LITE koslig at det gjorde meg mildt sagt forbanna! :fuckme2: Håper dere alle der ute har vett til å oppføre seg ordentlig, neste gang er det du som har problemer... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyMæn Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 bra bilen er i orden da!:) huff slike idioter sku vært sperra inne! jævelig irriterende når folk driver på slik! enkelte trur dem er verdens beste i alt og at noe galt aldri skjer dem! ska virkelig le hvis noen av de virkelig kjører ta og står og venter på hjelp! da ere bare en ting å gjøra! gi dem fingeren og fullt hjulspinn forbi:P ;) Siter - 91' Mercedes 190E 2.0 - 93' VW Passat 1.9TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 bra bilen er i orden da!:) huff slike idioter sku vært sperra inne! jævelig irriterende når folk driver på slik! enkelte trur dem er verdens beste i alt og at noe galt aldri skjer dem! ska virkelig le hvis noen av de virkelig kjører ta og står og venter på hjelp! da ere bare en ting å gjøra! gi dem fingeren og fullt hjulspinn forbi:P ;) fatality Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kult projekt;) KEEP UP THE GOOOD WORK;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 (ikke spør blonde Nina om lakkeringstips). Hahaha! Good one! Så ikke bilen din på lånke i helga Thyfire? Why not? Står den på tempe enda? Et dumt spørsmål sånn på slutten: Scirocco fwd? 100 meter sladd me brekk er iallfall godt gjort syns jeg, kanskje bare jeg som ikke kan det? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hadde jeg sett en scirocco i trøbbel på veien så ville det blitt bråstopp! Dem idiotene var sikkert bare noen bønder som ble misunnelige over å se en klassisk tysk sportscoupe! Slike folk fortjener en hard spikermatte oppi framdekkene. Bra at alt fungerer igjen. Kult innslag forresten! Så arti! Får vel handle inn et par bilblad å se hva slags pr-show du har stelt i stand. Har du bilder av felgene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jonarv: Tipper bønderne ikke visste hvilken bil det var snakk om her jeg. De trodde vel det var en gammel passat eller noe Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ibanez: Hehe... gamle passater kan gå ganske godt skal jeg si deg! Men dem har også en tendens til å stoppe langs veien, ja...m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Scirocco er godbiler. Hadde selv en 16v på hånda for ca 6 år siden. Fyren som solgte var en kar fra Stavanger, var en 88 mod med bla. el recaro og 16 tom. Hadde alt på G med eieren, helt til en 18 åring fra Trondheim snappa den foran snuten min. (Ga meg på 42-43000) Traff fyren 14 dager senere og fortalte han hvilken tyv han var. Var forøvrig elskverdig nok til å insistere at jeg måtte ta en prøvetur. Gjorde det med en bekymret kamerat som co-pilot som fortalte hvor skremmende det var å sitte på med kompisen. Nye 2 uker gikk og møtte da bilen med stuka front.:iconsm Hadde en grå grunnfarge med litt grønnskjær i. Noen som kjenner til bilen og vet om den lever i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg