jettamaster Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 korleis er det å montere ein 9a motor i golf II. kan man bruke det orginale gti ledningsnettet eller må man bruke ledningsenettett til motoren. går motorfester overens??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 9a motoren er vel ingen GTi motor ? Ikke i Norge hvertfall... Skyt meg om jeg tar feil. Motoren passer hvertfall rett i sånn fysisk mtp motorfester og girkasse. Hvordan det er med ledningsnettet får noen andre svare på. skreiv feil. 9a 2L 16v. ein ting til. korleis er timmingspotensialte på denne motoren?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 trur du må ha ledningsnettet til motoren..å motorfester skal være like.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 9a er genilat å bygge budsjett 16vT av.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 9a er genilat å bygge budsjett 16vT av.. det veit eg:) men korleis er det å tilpasse/montere det i ein jetta?? må eg bruka corrado instrument eller kan eg bruka Golf II gti instrument?? er det samme med ledningsnett og??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna golf 1 1.8 t Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 jeg har motor 9a i en golf 2 bilcross bil der brukte jeg ledningsnette til 1,8l 16v kr motoren men tror det er lurt å bruke det orginale ledningsnett på grunn av diagnosestikk og div Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg