kylling Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 såpass. hadde aldri trudd at noen ville godkjenne den bilen. taker en sånn en er det ikke mye igjen av dem i bilen trur jeg. Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 tanker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Taker alldri med en gammal go volvo veit du! hehe bilen skal inn å vises i løpet av våren, så da får vi se hva dem sier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Taker alldri med en gammal go volvo veit du! hehebilen skal inn å vises i løpet av våren, så da får vi se hva dem sier.. håper du får godkjent den da hadde vært helt råt Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 blir sikkert ikke lett ettersom det er ingen velte bøyle å ingen dører+ att det er montert mage belter forran og 3 bak. Må finne frem noen paragrafer og reise inn når snøren går.. Skal ut på tur med den i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 blir sikkert ikke lett ettersom det er ingen velte bøyle å ingen dører+ att det er montert mage belter forran og 3 bak.Må finne frem noen paragrafer og reise inn når snøren går.. Skal ut på tur med den i morgen dra den med til sigdal på lørdagen da :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 fy faen dere er jo gale... den var jo en 242 jo!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayho Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Denne blir nok aldri godkjent her i landet.. Siter -92 Mazda Rx-7 Twin Turbo x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT x-00 Ford Mondeo ST200 x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hvis denne blir godkjent, blir garantert min også :) så ståpå ! gi oss update hehe Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 har du 242 cab du å?? Nå er det montert snutepanser og usa lamper på den! begynner å ligne noe nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 har du 242 cab du å?? Nå er det montert snutepanser og usa lamper på den! begynner å ligne noe nå!! Bare takke for en yggelig tur og hente fryseboksen... trur jeg pådro meg koldbrann og søvnforstyrrelser.. Kan jeg få igjen soveposen og madrassen snart? angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Står en 240 Cab her i byen og ved ett Volvo Verksted, skal kjøre entur etterpå å se om den er der enda, skal knipse av den da;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg