Gå til innhold

90 mod, baklykter

Ranger emnet


_AndreasH_

Anbefalte innlegg

Skal ha meg noen nye lykter til neste eu-kontroll. Fordi dei eg har er sota og orker ikkje og bruke tynner på dei for og fjerne sotinga. :D

 

Blir nok anten nye lykter hos Volvo 760 90 mod lykter og etter eu-kontrollen blir blinklyset sota svart. Eller so blir det USA lysa, dersom eg finn ut ka størrelsen er på dei. Ingen som veit.

 

Vil ikkje ha den vanlige 740/760 baklysa me kvit blink. Dei er det for mange som har. Skal ver litt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ha meg noen nye lykter til neste eu-kontroll. Fordi dei eg har er sota og orker ikkje og bruke tynner på dei for og fjerne sotinga. :D

 

Blir nok anten nye lykter hos Volvo 760 90 mod lykter og etter eu-kontrollen blir blinklyset sota svart. Eller so blir det USA lysa, dersom eg finn ut ka størrelsen er på dei. Ingen som veit.

 

Vil ikkje ha den vanlige 740/760 baklysa me kvit blink. Dei er det for mange som har. Skal ver litt spesielt.

 

Tinner ja, samme vilket nr. eller? Har lurt litt på hva som fjernet den sotinga, så takk :)

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Trond D: Er ikkje sikker på nr på thinneren, men det fjerner sotinga. Men lyktene kan fort miste glansen og bli matte dersom du bruker dette på dei. Men da eg ikkje blei fornøgd med den eine lykta so vaska eg det vekk, og lykta mi såg fortsatt bra ut.

 

Fekk svar fra BCB ang dei usa lyktene.

 

Litt dystert svar der ja.

 

BCB:

- Hei

Disse lampene er totalt forskjellige ,menge cm i alle rettninger.

Så andre alternativer bør og må vurderes

Men prisene på nesten alle typer usa er 595.-+moms pr.stk

Mvh

bcb

 

Så blir nok fortsatt jakt på anten noen brukte 90-mod baklykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår