Gå til innhold

Da var vi igang med project Scirocco

Ranger emnet


keirn

Anbefalte innlegg

Fra hjemmesiden:

Ombygging

Vi bygger om nær sagt alt, 20 V Turbo konverteringer til Golf I, II, III, G60 i Poloen din,

4-hjulstrekk i pandaen din, hva som helst.....

 

Står det mange Pandaer inne for 4-hjulstrekk konvertering :D

 

Blir spennende å se resultatet når Scirocco'n er ferdig.

Du blir vel den enste i Norge skulle man tro med 1.8T i en slik vogn.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by arildh

Fra hjemmesiden:

 

 

Står det mange Pandaer inne for 4-hjulstrekk konvertering :D

 

Blir spennende å se resultatet når Scirocco'n er ferdig.

Du blir vel den enste i Norge skulle man tro med 1.8T i en slik vogn.

var det ikke reportasje om en scirocco i bilsport for noen år siden?husker ikke helt hvor lenge det er siden, men mener å huske att den var i fra telemark eller tar jeg fullstendig feil?:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en reportasje på en svart Scirocco II 16V fra Kongsberg for endel år siden. Tror han hadde 8x15" RH Cup, og den var dritlav etter datidas standard.

Mads, en skikkelig kjernekar som bygde bilen, solgte den for ikke så lenge siden. Før denne hadde han en fet Polo II Steilheck som fortsatt sees på enkelte treff.

 

Nå jobber han bl.a. for Gatebil!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Jeg gjorde en reportasje på en svart Scirocco II 16V fra Kongsberg for endel år siden. Tror han hadde 8x15" RH Cup, og den var dritlav etter datidas standard.

Mads, en skikkelig kjernekar som bygde bilen, solgte den for ikke så lenge siden. Før denne hadde han en fet Polo II Steilheck som fortsatt sees på enkelte treff.

 

Nå jobber han bl.a. for Gatebil!

var det jeg mente å ha sett et reportasje om en scirocco.. den var passe strøke, tror kanskje jeg har det bladet enda, men da er den veldig godt gjemt en stand, hvis den ikke har gått i søpla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at jeg ikke gadd å bygge med 20v motor allikevel, jeg brukte en god gammel hederlig 16v topp, PG blokk, mahle smidde stempel (lagd etter min oppskrift), videre bruker jeg en orginal stålpakning, natriumfylte eksosventiler, ABF innsug, deler av en ABF Fuelrail, Digifant 1 innsprøytning (Fra corrado), + en masse andre mer eller mindre orginal deler som mulig. Poenget er å ha en bil som går greit uten å ha for ekstreme løsninger på alt.

(bare vent til dere ser hvordan jeg har løst problemet med vaier til clutch på G60 kassa..)

Jeg bruker når jeg kan det orginal VAG deler, men om de kommer fra Skoda, Audi, VW eller Seat spiller ingen rolle.

 

Selvfølgelig er det sinnsykt kjipt med et ras rett før et treff eller noe annet viktig happening, det blir virkelig et antiklimaks, men vi jobber videre.

 

Vil også med att par ord bare nevne Tønsberg Billakkering som VIRKELIG gjorde en kremjobb sinnsykt kjapt. (Jeg leverte bilen Søndag kveld kl 20, fikk bilen tilbake 0705 på tirsdag morgen!!!!)

Utrolig bra jobba, takker så meget!!!!

 

Until next time .. moooh!

VW og Dodge, en tynn röd linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår