CoaSlip Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 I mine gamle 190 dager skrev jeg denne artikkelen fra motor inn på min hjemmeside. Bildene er horribelt scanna , men artikkelen er gøy lesestoff :) http://home.no.net/team190e/Cosworth.htm God bedring! (bakfylla lenge leve *sigh*) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Gammel "historie" :) Han Robert Benkow er en gal journalist, en av min favoritter :) Edit: Teit skrivefeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hehe.. genialt det der :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Syke, SYKE mann! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg