Grinder_MB Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hei, bare lurte på hvor mye dere har ville gitt for denne, (skal kjøpe delebil). Bilen har vist vært inn til godkjenning, og fikk en del 2-er feil... samt at selgeren nevnte noe om at hele ledningsnettverket måtte skiftes.. =S=S Sørgelig nok så sa han at han ville ha 7000,- for den, noe jeg i den grunn fant alt for masse!..... dempere+++ er gåent.. elr må skiftes.. her er noen bilder.. Bilder av delebil... ! Vil gjerne høre deres synspunkt ang. dette.. og kanskje gi meg noen tips... :D Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 7k var kansje en litt stiv pris. ville helder sakt max 5 Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 7k var kansje en litt stiv pris.ville helder sakt max 5 noe rundt omkring i den duren jeg også ville ha gitt for den.. :boxing Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 ehh, 5-7k er jo et RAN. Slik som den der ser ut på bilder er den knapt verdt vrakpanten... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 som sagt på 190klubben, så bør du ikke gi mer enn 2000,- for den :) Så kan jo jeg evt. få noe av interiøret hehe :D Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psalvesen Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 skrot synes jeg 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg