andeby Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 er det en spesiel photoshop vesjon som er bra og bruke på modding av biler?? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Jeg bruker adobe photoshop 7.0. funker fint for meg, tror ikke det er en egenvsersom som er beregnet til å modde biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Bruker 8,0 cs. funker bra den å.. jo nyere versjon desto bedre synes jeg.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 noen som bruker elments 3.0 versjonen Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 de fleste tutorials på nett baserer seg på 7.0 har 6.0 på jobb men den synes jeg er fæl, hjemme bruker jeg 7.0 Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jeg bruker CS2 med 7.0 funker like bra for min del.. Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 de fleste tutorials på nett baserer seg på 7.0har 6.0 på jobb men den synes jeg er fæl, hjemme bruker jeg 7.0 6.0 er vulgært dårlig, har det på skolen. De beste versjonene for øyeblikket er 7.0 og 8.0 CS, et par nye funksjoner i CS2, men tar radikalt mye mer ressurser. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hvor kan jeg få tak i 7.0 da?? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 er det bra og bruke cs2 da?? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 er det bra og bruke cs2 da?? Fungerer helt fint. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 finst det noen tutorials tl cs2?? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 bare å bruke http://www.digimods.com sine de funker til alle.. knu små forskjeller.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg