Solberg- Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg låner bort bilen til familie og gode venner...men det fine er at bilen er så dårlig så ingen orker å kjøre den :P men er da gla i den selv om den ikke er verdt mer enn 5-10 tusen jeg da...men skjer det noen med bilen når den er bortlånt får sjåføren betale uansett..og det er han/hun klar over! hehe Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ser at alle dere tenker på verdien på bilen når når det er snakk om å låne bort. Har hatt en golf2 med verdi 5000 i et par år og vil ikke låne den bort til folk jeg ikke vet kan kjører gammel bil i hovedstaden. Jeg driter i bilen men bonusen er min egen! Hvis de kræsjer i noe fint så er det jeg som må betale 20% ekstra bonus i mange år. Det er ti ganger så dyrt som bilen hvis man har lav bonus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 150 000 for en saab 900 ? hva er den laget av a ? diamanter? tenk at du gjetta det a! også første forsøk! bilen er en del mer sjelden og dermed mer verdifull enn vanlige saaber av samme årgang. det er en 900 aero cab, med i hvertfall finere interiør, aero stylingkit rundt om, pluss mer jeg ikke veit. Og den er hvert hver minste lille krone:) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Låner ikke bort bilen til noen!! så fremst jeg ikke siter på selv. lånte en gang bort den første bilen min til en kompis som skulle hente en tilhenger, det endte med at han rygget rett på tillhengeren, bokstavelig talt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ser at alle dere tenker på verdien på bilen når når det er snakk om å låne bort. Har hatt en golf2 med verdi 5000 i et par år og vil ikke låne den bort til folk jeg ikke vet kan kjører gammel bil i hovedstaden. Jeg driter i bilen men bonusen er min egen! Hvis de kræsjer i noe fint så er det jeg som må betale 20% ekstra bonus i mange år. Det er ti ganger så dyrt som bilen hvis man har lav bonus. Akurat det jeg også tenker. Jeg vil ikke gå i bonustap for at noen andre kræsjer. Jeg har kun 30% bonus er 21 år og full kasko. det er dyr forsikring, og ikke vil jeg at den skal bli dyrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 stylingen på min bil er vel ca 3 cm over bakken på det laveste, bilen er nylakkert og en del påkostet, jeg bor på bygda med grusveier og fartsdumper, men dama får da låne bilen fordi.... ser helst at hu bruker "bruksbilen" men nekter a ikke å kjøre bmw'n nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg