Laaars Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hei! Fant dette her på nettet, og det var jo ganske gøy å lese og se :) Fra enkle karroserideler til en ferdig bil... Fra VW fabrikken: Golf 1 oppbygging Mange fine bilder også... *sukk* "Good-bye Wolfsburg, Golf 36-5-1501 begins its own life. It on the rails and is however still perched on a coach. But soon it will move itself on the roads which represent its universe." hellothere Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hei!Fant dette her på nettet, og det var jo ganske gøy å lese og se :) Fra enkle karroserideler til en ferdig bil... Fra VW fabrikken: Golf 1 oppbygging Mange fine bilder også... *sukk* "Good-bye Wolfsburg, Golf 36-5-1501 begins its own life. It on the rails and is however still perched on a coach. But soon it will move itself on the roads which represent its universe." hellothere nesten rørende å se at bilen "våres" faktisk var sprett ny en gang.. skulle ønske jeg kunne spole tid tilbake.. plukke ut den som falt best i smak og kjøre den på en låve eller dra tilbake i dag.. og hente den ut igjen ... aaaaah Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Den lyse grønne må være for det Amerikanske marked, sjekk de fangerne bak, og røde markeringslys.....Vakkert. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Stemmer... :) Er glad jeg ikke bor i Amerika egentlig. "Våres" Golfer er mye penere!! Se det siste bildet også... biler for det amerikanske markedet til venstre, og det europeiske til høyre (To tog). Bare se alle de "spreke" fargene vi har i forhold til Amerika ;) Sjekk de fangerne... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 kjempebra lars, dette er kult ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 seriøst kult, lurer på om ikke jeg så eneren min inni der en plass :P Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Keep it real! orginal and clean! :pray Men jeg lurer på hva planen var med så smale hjul gjømt langt under buen mens det er fremdeles plass til ett hjul under buen.. Er jo masse plass, men desverre ikke nokk plass under buen for oss dorull racere happyhappy Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ahh...tenk å hatt en tidsmaskin. Sjekk den rompa da: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fina bilder.yummy Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ahh...tenk å hatt en tidsmaskin. Sjekk den rompa da: Urbarokkhekk yummy men, det er vel fler av oss som kanskje ønsker at vw hadde gjort slik i litt flere kar... Slik at vi kanksje hadde sluppet å pusse så mye rust :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 det er kult å tenke på det at bilene våre, hvertfall de som har energolf som har svart her, har vært på akkurat det stedet der før den hadde gått en kilometer. Det er helt utrolig å tenke på at både min energolf og den gamle til pappa en gang har vært der og vært så strøken, så PERFEKT! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Urbarokkhekk yummy men, det er vel fler av oss som kanskje ønsker at vw hadde gjort slik i litt flere kar... Slik at vi kanksje hadde sluppet å pusse så mye rust :D Eller kanskje det at det er en swallowtail endestuss :) ikke så enkelt å få tak i... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Urbarokk = Swallowtail Eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Urbarokk = SwallowtailEller tar jeg feil? Ja, det var det jeg siktet til ja :) Er jo ikke noe etablert begrep, men jeg prøvde å være litt morsom. :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg