Gå til innhold

Varmeseter

Ranger emnet


Kurtemann

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han sier han har lys på den, det styres ifra lysbryteren, så det er fullt mulig at det ikke er spenning på bryteren til varmesetet... Men men, har ikke rota meg ut til bilen enda... er 4 etasjer ned og flere meter å gå...

 

nå sa jeg måle ut fra brytern.. det går jo til varme sete er det ikke spenning der så er det neppe spenning på varme elemente.

 

du skal slippe å gå wabby hehe det er sikring nummer 14 å den skal være på 15amper.

 

Vemund

 

EDIT: gjorde sikringen teksten feit for de svaksynte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter også ett rele som styrer varmen i setet. Det var gåent på min bil. Venter på å få skiftet det nå faktisk. Kjøpte bilen av forhandler for 3 uker siden, å dette var en av tingene de skulle fikse opp.

HVOR releet sitter vet jeg ikke da men.

Om du kommer til ledningene til setet, kan du jo måle motstand mellom ledningene for å se om det er brudd eller ikke. Det skal ikke vise 0 eller --- ohm om det er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, skal se nærmere på saken når det blir varmere i været.

Nå er det faen meg for kaldt for å skru bil.

 

Mistenker også en bensinlekasje på bilen.

Og håndbrekket fryser så fort det blir minusgrader.

 

Herlig med gammal tysker!

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, skal se nærmere på saken når det blir varmere i været.

Nå er det faen meg for kaldt for å skru bil.

 

Mistenker også en bensinlekasje på bilen.

Og håndbrekket fryser så fort det blir minusgrader.

 

Herlig med gammal tysker!

 

 

Har heldigvis caliptere bak :) Hadde samme problemet selv med trommler. Men kan bare hende at det har kommet fukt inn i brekkwirene dine og de fryser da. De er billige og raske å bytte.

Hør med en bensinstasjon om du kan låne bukken en kveld. Sånn er de snille i Risør =)

 

Blir forresten jul på meg her i Risør, da skal jeg hive bilen opp på bukk, etterkontrollere hjullagra bak, bytte siste ytre styreledd, og IGJEN hive felgene opp på avbalansering for å være sikker på at de er runde. Denne ristingen gjør meg lei! :(

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår