Gå til innhold

Bredda 2-5

Ranger emnet


sp0ky

Anbefalte innlegg

jeg sier bare en ting, gruppe-B t16!!!

 

Ujjameien, det hørtes billig ut!!

 

Nye farge® nye felger og en MI-16 (Eller T-16 selvsagt) maskin så er vel de en grei bil det der.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
breddinga er fet den, og visst bilen er en gti så blir det bra med bedre farge og MYE større hjul

 

3846.jpg?26-08-2005%2022:07:28

 

denne er tøff!

 

Oi, se der var jo gamle bilen til to kompiser av meg:) Det har jeg rast mye rundt i , utrolig grom bil på veien, henger som faen og har 1.9 GTI motor.

Syns denne er veldig pen, og gjennomført med rødt interiør (seter og gulv) også, og røde recaro.

 

Sist jeg så den gikk den på Voss, en ungdom som kjørte den. Er det der den er enda, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Min Gamle:

3846.jpg?26-08-2005%2022:07:28

 

snufs...min gamle bil det her:( et virkelig savn! og det stod ikkje meir enn 1,6 gti motor i den. NOEN SOM VEIT KEM SOM HAR DEN NÅ? ikkje det at eg nødvendigvis vil ha den tilbake, men hadde vert kjekt å sett den igjen! Har gått fra Gutmann til Dimma nå, så er ganske fornøyd med mitt nye prosjekt

Min Nye:

17139.jpg?14-06-2006 15:22:31

 

Når det gjelder den gule, hadde eg faktisk tenkt å kjøpe den, siden eg så potensiale med den, men siden den ikkje var gti, hadde det gjort heile prosessen med mi16 ombygging for mye. men spander på den lakk, felger og breiere dekk, så skal den nok bli bedre likt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg at det øverste bildet var så morbid stygt at det faktisk ble pent; jeg aner et absolutt potensiale :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår