AMA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ble herdet glass ja, med svak soting i.. Ble vanskelig og få brae bilder, ser mye bedre ut i virkeligheten... Men dere får da et innsyn.. I det siste har jeg grublet litt og kommet frem til at jeg skal koste på meg hellakkering av bilen, skal bruke samme originale farge, men med flakes i lakken og en liten tone candy blå i klarlakken! Da blir alt lakkert, inni dører, møtorrom osv, og selvfølgelig chrome speila og festebrankettene blir i samme farge.. :) Blir vell lakkering om 3-4 uker tenker jeg.. yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Dårlige bilder, tatt med mobil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Her er en link til Spacet mitt på MSN, Har liggende masse forskjellige b ilder av bilen der. Og masse bilder av motor byggingen..... http://spaces.msn.com/anderss11983/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdWxsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!8F0BD0F8EEEFE58F!317&_c=PhotoAlbum&owner=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 kjøper'n jeg! 200.000! :P hvor mye betale du i forsikring på'n? kan itj forstå at du kjæm under 20.00 i året på den....?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 forresten så e itj linken te space ditt funksjonell.. denied access... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kjøpern, 200.000,- Er du gal Mann?? Hehe.... Betaler forsikring ja ;) Funker ikke linken? Hmm.. Hvordan får jeg det til da skal tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hehe, regna me at den ikke va tesalgs for den prisen ja.. men har itj nå å si, har mista lappen læng uansett så.. men har funne ut at æ ska kjøp mæ 4'er golf når æ får tebake lappen! så du må no bare ha golfen i et par år te, så kan vi sje vettu.. :P du betale forsikring ja? rart.. :P men du er 22-23 år, å da blir det ikke billig vel? det kan du no væl si? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Golfen blir mest sannsynlig solgt iløpet av sommeren 06, da jeg har andre planer for neste sessong.. Har faktisk ganske grei forsikring på bilen, har 60 % bonus, naf medlem, ingen forikrings skader, bor i et lite tettsted der statistikken på tyveri ikke er så stor.. Betaler vell 6000kr i året hvis jeg ikke husker sykt feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ok.. men du må gi meg et pip hvis du skal en tur til trondheim engagn, så vil jeg komme å se på bilen. det er jo et godt stykke å kjøre fra sandnessjøen til trondheim da, så spørs hvor ofte du gidder det.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ok.. men du må gi meg et pip hvis du skal en tur til trondheim engagn, så vil jeg komme å se på bilen. det er jo et godt stykke å kjøre fra sandnessjøen til trondheim da, så spørs hvor ofte du gidder det.. :D Hender støtt jeg er i Trondheim, er "bare" 47mil.. Har masse kompiser i Trondheim og en søster så du skal ikke se bort fra at jeg kommer flere turer nedover.. Skal forsovidt på alt av treff som er i trondheim i sommer, så du kommer til og se bilden der.. Skulle vist være noen treff på lånke og noen adre steder..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 okei! ja det skal vere gatebiltreff på lånke i mars/april som jeg forsto. west side racing som arrangerer.. men hadde vert rått med en liten preview på bilen hvis du skal til trondheim før gatebiltreffet. så keep me updated! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 22. april er det første treffet på Lånke.. Westside Racing. 29. April e d andre treffet på Lånke.. Nordmøre Gatebil... Så er det vel noe rundt 5. August og 9. September... Men det er jo mange andre treff i tr.heim imellom disse månedene da.. Blant annet på kbs og så har vi jo gatebil on tour å... Så blir det vel nå greier nedpå superstyling å, ska itj vi shå bort ifra.. Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 22. april er det første treffet på Lånke.. Westside Racing.29. April e d andre treffet på Lånke.. Nordmøre Gatebil... Så er det vel noe rundt 5. August og 9. September... Men det er jo mange andre treff i tr.heim imellom disse månedene da.. Blant annet på kbs og så har vi jo gatebil on tour å... Så blir det vel nå greier nedpå superstyling å, ska itj vi shå bort ifra.. Najs! Skal prøve og komme meg på alle disse treffa.. Er det brae treff, godt forberedt eller møtes man bare og kjører tulling? Har aldri vært på treff på Lånke. Er det noe program eller? Gjerne list opp alt av treff som er i nærheten nord norge - sør norge så får man prøve og komme seg på alt som er av treff i år.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Her har du vell so å sei alle treff som sjer i sommer, kom gjerne me fleir om du veit om eit som eg ik har på Terminlista mi. http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=3955&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Mvh Espen Haga Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Flott terminliste dette :) Skal selvfølgelig si fra hvis jeg kommer over no treff du ikke har fått med deg...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg