Tvetene Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hehe FOBO har sjekka litt på strendene ja. men har venta på en del deler fra statene. men skal klare og få lagt ut bilder i løp av uka. har så alt for mye bilder serru. hehe men godt noen følger med. og Zpettet jeg gjør sikkelig jobb og ikke noe sånn rust mekk som deg. haha Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demiaz Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 kor blir det av updates på ramchargeren? savner oppdateringer på dette prosjektet sårt :( Siter Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978 Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3 Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6 Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 kor blir det av updates på ramchargeren? savner oppdateringer på dette prosjektet sårt :( sårt savnet fra min side også :( Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fett prosjekt! skall bilen brukes fint, eller blir det noe skogs turer inn i mellom? rekner med at det blir ganske så bra framkommelighet med 4x4 på denn bilen der:D! Stå på mann ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Heisann kommer en del bilder nå. men har hatt en del data problemer i det siste så har ikke hatt tid og ork til og begynne på det. hehe men nå har jeg mekka det så nå skal det komme bilder osv. detta blir en pen bil tror jeg. har en til som jeg skal bruke i skogen Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi93 Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 hei er det noe liv her eller er prosjektet gitt opp? dette var min fars gammle ramcharger, han lakkerte den rød, orginalt var den gul. nå har vi en Grønn orginal 78 ramcharger 4x4, hadde vært gøy å få høre fra deg om rammchargeren og kansje litt historie også? Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg