Danna Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 550 cc/m er vel veldig greit å bruke hvis du skal ha datasprut. Etter som jeg har fortalt, så blir det veldig vanskelig å få bilen til å gå fint på tomgang med større dyser enn 440 cc/m med digifant. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 jaok, jammen da tror jeg nesten jeg prøver 550cc/m jeg altså.. om jeg finner da.. special breed de 550 dysene.. hehe.. kommet noe lenger med din bil du eller Danna?! mente du drev å skrudde? hmm.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Høres bra ut det :) Hmm, skal begynne nå i starten av februar. Trenger litt hjelp av pappa til skruinga, men han er opptatt av å arrangere Rally Hadeland frem til 28. Januar.. Har jo sliti med at catch tanken fyller seg opp, men har funnet en i USA som lager ei plate som man setter foran på blokka hvor man kjører catch-tanken inn igjen på + at det er en ventil til som slipper ut trykk :) Så regner med det vil fungere. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 så det blir omtrent samme som tørrsump da eller? er det du mener? eller er det bare for overskuddsolje? fant noen delphi 525ccm flow matched.. prøve de kanskje? ;D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Fant en nettside som skrev: CCM / 5 * x injectors 440 /5 * 4 = 352 hk. Dette er ved vanlig bensintrykk som dysene er listet med. Litt difust vil jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Er vel bare for overskuddsolje.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Fant en nettside som skrev: CCM / 5 * x injectors 440 /5 * 4 = 352 hk. Dette er ved vanlig bensintrykk som dysene er listet med. Litt difust vil jeg si. jo, men gir er godt ca-maks mål virker det som.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Fant en nettside som skrev: CCM / 5 * x injectors 440 /5 * 4 = 352 hk. Dette er ved vanlig bensintrykk som dysene er listet med. Litt difust vil jeg si. om det er slik man regner ut hvor mye dyser støtter (ved normalt trykk de er oppgitt på) så faller vel valget på 440 da.. morph Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Tror det blir litt knapt med 440 ved effekt opp mot 350hk, kan jo alltids ta deg inn igjen med høyere bensintrykk, men da blir jo og marginene mindre igjen. Ville gått for Bosch 550ccm, orange fra Porsche Gt2, holder til langt mere effekt... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 ja, er i grenseland da... men til 300 holder 440 fint... dessuten har det jo litt med pris å gjørew og, får jo 440ccm dyser fra usa til 1100 inkl frakt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Tror det blir litt knapt med 440 ved effekt opp mot 350hk, kan jo alltids ta deg inn igjen med høyere bensintrykk, men da blir jo og marginene mindre igjen. Ville gått for Bosch 550ccm, orange fra Porsche Gt2, holder til langt mere effekt... Det må da være svindyre dyser eller? Porsche er ikke berømte for billige deler, men det dugers sikkert som f... Gt2 er som kjent ikke en treg bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Det må da være svindyre dyser eller? Porsche er ikke berømte for billige deler, men det dugers sikkert som f... Gt2 er som kjent ikke en treg bil! Er jo bosch som lager greiene så koster ikke allverden. Du kan vel regne 10 hk mere pr dyse om du øker trykket med 1 bar. 400 Euro for d toppdekselet her: litt stiv pris men søren så fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Er jo bosch som lager greiene så koster ikke allverden.Du kan vel regne 10 hk mere pr dyse om du øker trykket med 1 bar. 400 Euro for d toppdekselet her: litt stiv pris men søren så fett. det der var faan meg rått.. hvor finner jeg slike? deksler til andre steder og eller? kanskje jeg prøver 550 / gt2 dyser da.. det kommer til å bikke godt over 300gamp.. så da faller vel valget på de da..:) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 det der var faan meg rått.. hvor finner jeg slike?deksler til andre steder og eller? kanskje jeg prøver 550 / gt2 dyser da.. det kommer til å bikke godt over 300gamp.. så da faller vel valget på de da..:) Han tyskeren på woodyracing støper de selv. Han legger nok bare en carbon film over det orginale dekselet. 400 euro :( Han måtte ha inn det gamle dekselet også. Like greit å gå for 550 så har du litt i bakhånd om d skulle utvilke seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Han tyskeren på woodyracing støper de selv. Han legger nok bare en carbon film over det orginale dekselet. 400 euro :(Han måtte ha inn det gamle dekselet også. Like greit å gå for 550 så har du litt i bakhånd om d skulle utvilke seg. å, trodde hele greia var carbon jeg.. men da kan jeg jo gjøre det selv.. de selger slik carbonfilm kitt på http://www.poleposition.no da.. tror ikke det var mere enn 1100 eller noe for det.. ja, det virker som om 440 akkurat holder til 300, noe som ville vært litt dumt ettersom mjeg regner med å kunne komme litt høyere.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.