htn Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hei. jeg er rimelig blank når det gjelder å sku bil, har aldri hatt den muligheten. Derfor håper jeg noen kan forklare litt hvordan jeg skal bytte luftfiler. i dette tilfellet er det det originale filteret i en bmw 116i som skal ut og et greenfilter som skal inn! anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 må jo begynne et sted. bytte filter var forresten det første jeg også gjorde. ikke noe hokkus pokkus med dette (kan hende det er det på bmw, men det vet ikke jeg). skal nok bare være så lett som av med det gamle og på med det nye. skru løs det du kan skru løs (som har noe med filteret å gjøre), så ser du nok etterhvert hva som blir det logiske steg videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Granada3.0GL: Saklig! Det med filteret finner du sikkert ut av! Det er bare å kikke ned i motorrommet så ser du det. Er bare noe klips og greier. Gå heller og kikk og så spør om du får problemer!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Granada3.0GL: Saklig! Det med filteret finner du sikkert ut av! Det er bare å kikke ned i motorrommet så ser du det. Er bare noe klips og greier. Gå heller og kikk og så spør om du får problemer!:) Sa meninga mi ellers saklig, forresten, vet om 13" breie chromespokes(4-108). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vet om 13" breie chromespokes(4-108). Må nok dessverre være 4x100... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg