Gå til innhold

Juletreff på Drøbak City

Ranger emnet


Glennca

Hvilken dato passer best?  

40 stemmer

  1. 1. Hvilken dato passer best?

    • Torsdag 22. desember
      32
    • Fredag 23. desember
      8


Anbefalte innlegg

Hey!

 

Hvor mange er det som gidder/har mulighet til å komme på Streetmeet på Drøbak City torsdag 22. eller fredag 23. desember?

 

Jeg ser gjerne at dersom det er snø, så parkerer vi bilene langsmed senteret og lar den store plassen være åpen slik at vi slipper å risikere skader på biler eller folk.

 

Treffet er ment for ALLE fra Oslo og Akershus, så jeg forventer at det blir noen iallefall ;) Håper også på litt omtale i div. bilblader *Hinthint* Og kommer vel til å spørre noen av bladene direkte.

 

Jeg kommer til å legge ut en veibeskrivelse så snart noen spør om det.

 

EDIT: For at folk skal slippe å lese hele posten, så blir datoen 22. desember og klokkeslettet 20.00

 

Glennca for

TeamShark

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror vi kan bestemme oss for torsdag ganske kjapt, jeg... Det var egentlig ikke meninga å vurdere lille juleaften en gang, men en trykkleif sørga fint for det :bump

 

Så hold av bittelille juleaften folkens ;) Pynt bilen og deg selv til jul og kom til Drøbak City rundt klokka 20 ;)

 

Glennca

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg får fri fra jobben og får slengt meg på .. skal egentlig jobbe den torsdagen, men siden det er nærme jul er det sikkert mulighet for å be seg fri ;) Sjekker også om noen av gutta i klubben(Peugeot Klubb Norge) er med.. ;)

2001 Lexus IS 200 Sport

[X]1988 Peugeot 405 Mi16

[X]1989 Peugeot 405 GRi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår