Olaisen Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Noen som har de orginale firkanta tåkelysene og selge meg? Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Mulig det.. Hva vil du betale for dem da? Har en som har sagt han skal ha dem, men ikke hørt noe fra ham.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kom med prisen du så skal jeg si ja eller nei :) Reiser på sjøen Søndags morra, håper vi kan ordne med penger og sending før det :) Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Tja, ikke god å si, er jo ikke verdt allverdens da, (957pr stk +mva fra veng) http://www.veng.no Kom med et fornuftig bud du.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 tror jeg har ei som er i bra stand utenom at det ene festet er knekt.. kan lime det med superlim før evt salg..:) har også 2stk vectra 2000 tåkelys som jeg måtte fjerne til fordel for intercooler rør...:P Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har du disse enda? Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 2000 lyktene er solgt.. Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg