Gå til innhold

te-we

Bruker
  • Innholdsteller

    80
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om te-we

  • Bursdag 05/01/1975

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    passat
  • Biltype (eks Audi)
    vw
  • Årsmodell (eks 1995)
    1999
  • Yrke eller sivil status
    Trykker
  • Motor (eks 1.6)
    1,9 tdi
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Senket, chippet, 205-55-16 vinterdekk/225-40*18 sommerdekk, emblemfri grill/grilllist,skinn, Linselykter

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    harstad

te-we's Achievements

  1. Sjekk om du har bremselys på bilen... hvis ikke bytt sikring, så forsvinne nok blinkingen i ABS lampa...
  2. te-we

    ABS og ESP lys?

    Hei. Fant du utav dette? har samme feil på min :(
  3. Takker for svar.. hvor lang tid burde det gå, eller ikke gå, før man får klarlakk på greierne?
  4. Kommer kanskje med et dumt spørsmål nu, men... Lakkere to farger, svart basefarge, og noe motiv legges oppå... Må lakke allt svart først, la det tørke, maskere og legge den andre fargen.. Regner med tapen vil legge limrester igjen på det som blir lakket først.. Hva brukes til å vaske over før klarlakk? vil det fungere med silikonfjærner, eller vil farga vaskes bort da??
  5. Må gid deg rett her.. Låseringen på indre drivknute nesten borte.. Mansjetten full av rustvann. Midlertidig reparert og nye deler bestilles mandag:)
  6. Les nu innleggan folkens...:iconsm Biln går og kjøre med, når problemet oppstår, e det bare for mæ å slite litt i en stikkaksling bak, og bilen kan kjøres videre... ser ik for mæ det e klutchen da..
  7. Klutchen er det nok ikke, da skulle jeg ikke få den i gear vel når motoren er igang...Bilen er godt kjørende med også..
  8. Noen gode forslag til dette problemet... Kjørte og det smallt i bilen min.. Slutta å gå fremmover.. Motoren går, klutchen virker, får satt den i alle gear, inkl reversen, men lite skjer når jeg slipper ut klutchen igjen.. Så, under bilen, reiv og sleit litt i allt, akslingene fremme, mellomaksling og stikkakslingene bak.. ikke noe unormalt slakk noen sted..ingenting åpenlyst feil.. MEN... når jeg prøver igjen virker bilen som normalt!!!!:thumb Kjørt med bilen litt, og dette oppstår igjen..:helpme: la meg under og rikkla litt på stikkakslingen bak på høyre side, og merka den "smatt i spor liksom", og allt i orden... siden har det skjedd noen ganger, og hver gang fungerer det med litt fysiske annstrengelser bak der.. Skjer bare i nedoverbakker, når drivverket ikke er belastet virker det som.. Oppover, og bortover ingen problem.. Noen som har erfaringer rundt dette?? Drivknuten kommet litt ut av diffen??? diffen gåen??? Skal skru litt i helga, så tips mottas m takk.. Bedre helg til dere en meg ønskes;):happyhappy: -Terje-
  9. E vel ikkje heilt rett det med stopp på 750 kg!! Utklipp fra vegvesen.no : Det kan også være tillatt å trekke tilhengerover 750 kg med klasse B dersom tilhengerens tillatte totalvekt ikke overskrider bilens egenvekt med fører (75 kg), og den tillatte totalvekten for bil og tilhenger til sammen ikke overskrider 3500 kg.
  10. Var nok jeg som leste innlegget ditt litt fort:) Min er justert og sliter ikke dekk hverken forran eller bak..
  11. te-we

    Feil lakk???

    Hvis det er et firma som selger lakk der du bor, så har de kanskje utstyr for å presse den inn på en sprayboks ja.. Slettes ik sikkert merkeverksteda har de nei..
  12. Et sånt utsagn om at det : e sant, som du skriv, burde vel dokumenteres av noen papirer som bekrefte det.. Ser ik for mæ at det hentes ut så mye hk utav den 110 tdi`en på orginalt dyseoppsett.. tvilsomt det!!
  13. te-we

    Min Golf 3

    Feilen når dekken/felgene subber i hjulbuene er jo som regel feil innpress på felgene.
  14. te-we

    Feil lakk???

    De som blander lakk burde kunne blande denne også.. Lakkrens og poler opp noe på bilen din, bruk fargekart og sammeligne med, så finner du rett nyanse..
  15. Skjønne ikkje spørsmålet her... Kan den justeres den ene veien, kan den vel justeres tilbake andre veien.. Uansett, når senkesettet er kommet på, er det for meg ikke noe tema å sette på orginalt igjen, så det er ikke noen problemstilling;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår