DrLaban Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Det snør det snør..tidelibom osv.... :) Noen som vet om hvor man kan få tak i skistativ til Golf 3 cab? Jeg trenger noe slik at jeg får plass til snowboardene i vinter. Inne i bilen er det jo ikke plass :deng Mener å ha sett ett stativ som ble festet på bakluka...slik at brettet blir ligger opp langs bakruta!!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Det snør det snør..tidelibom osv.... :) Noen som vet om hvor man kan få tak i skistativ til Golf 3 cab? Jeg trenger noe slik at jeg får plass til snowboardene i vinter. Inne i bilen er det jo ikke plass :deng Mener å ha sett ett stativ som ble festet på bakluka...slik at brettet blir ligger opp langs bakruta!!?! legg ned baksetene??? Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hm, sikker på at det ikke er plass..? Har en kamerat som kjører brett, han får sitt inni.. Mulig han tar ned baksetene, aldri lagt merke til.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 http://www.thule.com/templates/THULE_ProductGroupPage.asp?id=62833 For sykkel dette. Men mulig de har noe for brett og sånn også. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Det snør det snør..tidelibom osv.... :) Noen som vet om hvor man kan få tak i skistativ til Golf 3 cab? Jeg trenger noe slik at jeg får plass til snowboardene i vinter. Inne i bilen er det jo ikke plass :deng Mener å ha sett ett stativ som ble festet på bakluka...slik at brettet blir ligger opp langs bakruta!!?! hør ved Møller mener de har dette til golf cab hvet de skaffer til TTcab i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg