jonny be good Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hvor mye tror dere jeg må slenge ut for en luftmegndemåler til en sånnen motor? jeg trenger en shønner dere, og må høre etter hvor mye den koster!? og hvor jeg kan skaffe dette både nytt og brukt? på forhånd takk! happyhappy Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hvor mye tror dere jeg må slenge ut for en luftmegndemåler til en sånnen motor? jeg trenger en shønner dere, og må høre etter hvor mye den koster!? og hvor jeg kan skaffe dette både nytt og brukt? på forhånd takk! happyhappy Spør på http://www.calibra.no om du ikke har gjort det. Der får du sikkert svar litt fortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 thanx.. har ikke gjort det nei! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 uans så gidder jeg ikke og registrere meg der. noen andre som vet om noe? priser ol.. Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Flyttet hit. Post i rett forum er dere snille... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hvis du ikke gidder å registrere deg så er du vel ikke nødig nok? :) Er mange der som kan hjelpe deg. Ellers så kan du alltids ringe blomdal opelhugg i bergen Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Flyttet hit. Post i rett forum er dere snille... der jah, er ikke så ofte på forumet her. så var ikke helt sikker! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hvis du ikke gidder å registrere deg så er du vel ikke nødig nok? :)Er mange der som kan hjelpe deg. Ellers så kan du alltids ringe blomdal opelhugg i bergen nei jeg tenkte kansje noen av dere viste det, så jeg kansje slapp og reg meg i det andre forumet. :bump :pray Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er du calibra mann så bør du bruke calibra.no :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 neij jeg er ikke noen calibra mann, men skaffer meg ny bil nå kansje, en asona b med calibra motor. så trenger jeg en ny, billig luftmegndemåler til den! ellers så går den ikke! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Calibramotor ? ok... vel du finner det meste på calibra.no ang motor og... både flinke motor byggere og acona elskere ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jess jes.. jeg får vel prøve der da! takk for tips :) Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zupreme Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Eller du kan melde deg inn i Opel Motorsport Club. Da har du muligheten til å bruke forumet der som består av mange kompetente opelfolk som kjenner både biler og motorer inn og ut. Og: det er ingen ting som heter calibra-motor. Regner med det er en C20XE du har fått i. Denne ble levert i Calibra, Vectra, Astra og Kadett. Du må også få i deg annen girkasse hvis du ikke har. Luftmengdemåler koster deg 500-1000kr. Siter 00 Omega 2,2 16V 86 Ascona "GSi" 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind tempel Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 en ny LMM på opel koster 2700 kr :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg har liggende.. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg