SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Tror dere det er mulig å presse på 17" felger på en sunny? Det er vel samme plassen som på en nx. Jeg vet at det er plass til 215/40-16dekk på den, så kanskje 195/40-17 da? Noen som har hørt om dette? Jeg har funnet drømmefelgen, men den kommer bare i 15", 17" og 18". Gidder ikke gå ned til 15" - det blir for kjipt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Tror dere det er mulig å presse på 17" felger på en sunny? Det er vel samme plassen som på en nx. Jeg vet at det er plass til 215/40-16dekk på den, så kanskje 195/40-17 da? Noen som har hørt om dette? Jeg har funnet drømmefelgen, men den kommer bare i 15", 17" og 18". Gidder ikke gå ned til 15" - det blir for kjipt... 17" med 205/40 burde gå bra ! går værtfall på NX ! problemet er at 17" kan se for stort ut !! 16" er passe ! Men for all del. det burde passe. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Vet du om det er mulig å få det godkjent med 205/40-17? Har du noen bilder av nx'er eller sunny'er med 17" hjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Fader`n har 215-45-16 på sunny`n sin så 17" går fint.... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Sikker på at det ikke er 215/40-16? Snakket med en annen som hadde dette på en gtir.. Da blir det forskjellig rulleomkrets på disse, siden de har samme bredden, men ulik profil. Sånn vil jeg at min skal se ut om en stund (men jeg tror jeg skipper sotingen av baklyktene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 dette ser ut som 17"......... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by LilleGud 17" med 205/40 burde gå bra ! går værtfall på NX ! problemet er at 17" kan se for stort ut !! 16" er passe ! Men for all del. det burde passe. 16" ser for smått ut, ser nesten ut som original dim. jeg hadde helt klart gått for 17" på en sunny, en kompis hadde det før, skal se om jeg får bilder av den bilen jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 *Puster lettet ut* Var litt redd for at jeg ikke kunne få de felgene på en sunny.. Hadde vært _litt_ kjipt... Noen som vet hvem som selger wolfrace-felger? Edit: Fått opp litt av hjemmesiden min nå, så det hadde vært kjekt om noen tok turen innom... Trenger treffene for å beholde domenet.. www.nissansunny.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 *Puster lettet ut* Edit: Fått opp litt av hjemmesiden min nå, så det hadde vært kjekt om noen tok turen innom... Trenger treffene for å beholde domenet.. www.nissansunny.tk "Linker" og "bilder" funker ikke.....:( Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Heh... vet.. de er ikke laget enda, men skal snekre sammen noe i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Sunny med 17" felger. går veldig bra, inget problem. og til en annen gang, så bør du kanskje starte poster om sunny i Pulsar forumet, og ikke nx forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Essex og til en annen gang, så bør du kanskje starte poster om sunny i Pulsar forumet, og ikke nx forumet ;) Tenkte på dette, men det er flere folk innom her på NX-forumet, og sunnyen er jo en nx uten targa tak, og som ser mye bedre ut :rolleyes: :rolleyes: Jeg trodde Pulsar var bare Sunny GTi-R, men har jeg forstått feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Tenkte på dette, men det er flere folk innom her på NX-forumet, og sunnyen er jo en nx uten targa tak, og som ser mye bedre ut :rolleyes: :rolleyes: Jeg trodde Pulsar var bare Sunny GTi-R, men har jeg forstått feil? leser bare max power du kanskje? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Nei... Leser Redline, Revs, Banzai og Japanese Performance og :D :D Men seriøst: er pulsar det samme som sunny, eller som sunny gtir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Nei... Leser Redline, Revs, Banzai og Japanese Performance og :D :D Men seriøst: er pulsar det samme som sunny, eller som sunny gtir? Pulsar = Sunny Sunny GTi-R = Pulsar GTi-R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg