Gå til innhold

17" felger?


SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

Tror dere det er mulig å presse på 17" felger på en sunny? Det er vel samme plassen som på en nx.

Jeg vet at det er plass til 215/40-16dekk på den, så kanskje 195/40-17 da? Noen som har hørt om dette?

 

Jeg har funnet drømmefelgen, men den kommer bare i 15", 17" og 18". Gidder ikke gå ned til 15" - det blir for kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Tror dere det er mulig å presse på 17" felger på en sunny? Det er vel samme plassen som på en nx.

Jeg vet at det er plass til 215/40-16dekk på den, så kanskje 195/40-17 da? Noen som har hørt om dette?

 

Jeg har funnet drømmefelgen, men den kommer bare i 15", 17" og 18". Gidder ikke gå ned til 15" - det blir for kjipt...

 

17" med 205/40 burde gå bra ! går værtfall på NX ! problemet er at 17" kan se for stort ut !!

 

16" er passe ! Men for all del. det burde passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

17" med 205/40 burde gå bra ! går værtfall på NX ! problemet er at 17" kan se for stort ut !!

 

16" er passe ! Men for all del. det burde passe.

 

16" ser for smått ut, ser nesten ut som original dim.

 

jeg hadde helt klart gått for 17" på en sunny, en kompis hadde det før, skal se om jeg får bilder av den bilen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Puster lettet ut*

 

Var litt redd for at jeg ikke kunne få de felgene på en sunny.. Hadde vært _litt_ kjipt...

 

Noen som vet hvem som selger wolfrace-felger?

 

Edit: Fått opp litt av hjemmesiden min nå, så det hadde vært kjekt om noen tok turen innom... Trenger treffene for å beholde domenet.. www.nissansunny.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

og til en annen gang, så bør du kanskje starte poster om sunny i Pulsar forumet, og ikke nx forumet ;)

 

Tenkte på dette, men det er flere folk innom her på NX-forumet, og sunnyen er jo en nx uten targa tak, og som ser mye bedre ut :rolleyes: :rolleyes:

 

Jeg trodde Pulsar var bare Sunny GTi-R, men har jeg forstått feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

 

Tenkte på dette, men det er flere folk innom her på NX-forumet, og sunnyen er jo en nx uten targa tak, og som ser mye bedre ut :rolleyes: :rolleyes:

 

Jeg trodde Pulsar var bare Sunny GTi-R, men har jeg forstått feil?

 

leser bare max power du kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår