nomix Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Har ikke moddet noe særlig den siste tiden. Satte meg bare ned med denne, likte fronten, men syns kanskje det var noe som manglet litt, så jeg endret litt. Er som vanlig ikke perfekt, det oppnår jeg aldri, men er litt fornøyd like forbanna. Dette er tross alt bare en WIP, da hellothere -> Original <- Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 har vel all grunn til å vere fornøyd med den. artig å se at en liten fiat faktisk kan bli så kul :) hadde det vert opp til meg så hadde speila vert i bilens farge, ellers veldig bra. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 har vel all grunn til å vere fornøyd med den. artig å se at en liten fiat faktisk kan bli så kul :) hadde det vert opp til meg så hadde speila vert i bilens farge, ellers veldig bra. Takker, alltid veldig hyggelig med tilbakemeldinger :) Kommer kanskje til å gjøre et par små endringer i fremtiden, tiden vil vise. hehe. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Ser bra ut dette Nomix hehe =) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 jeg synes den ble sånn passe kul, for all del bra modding...... hvor lang tid brukte du på den da????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Dusy: Takk ;) NiXoR: Vel, tilsammen kanskje en time kombinert med TV-seing. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 okey. ikke så lang tid nei. digger deg åsså. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Her er det jeg ville gjort for å få et fetere design: Lagd et intak foran istedet for to, med skille mellom gjort et eller annet med de speilene, passa liksom ikke inn Og det skader aldri med øyelokk på de lyktene der! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg