øllet Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Legger ut et par bilder så får dere si deres egen mening:) bilen er en ganske orgienal 1984 mod som er godt innkjørt, og med er vel gott bevart M interiør. senket: muligens 40/40. Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Fint utgangspunkt til noe helrått det der. Eller rett og slett en duganes god bruksbil. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 ja bilen fungere ganske så godt, blir vel større motor etter nyeåret en gang. Går på skole så har ganske lite penger:P blir vel 3.5 tenker jeg:) Noen som har sånne deksel som skal på felgene? mangler en stk:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Senterkopp får du på de fleste oppegående dekkverksteder. 3,5ltr. kommer for salg i februar...... :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Senterkopp får du på de fleste oppegående dekkverksteder.3,5ltr. kommer for salg i februar...... :bump Åh? pris på motor da?:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Fin bil du har fått deg. Knall interiør og alt ting. Det eneste du trenger å gjøre er å ta av hengerfestet så er den akkurat sånn som jeg liker den best happyhappy Åssen er denne bilen plaga med rust a? Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Fin bil du har fått deg. Knall interiør og alt ting. Det eneste du trenger å gjøre er å ta av hengerfestet så er den akkurat sånn som jeg liker den best happyhappy Åssen er denne bilen plaga med rust a? Hilsen Trond hengerfesta skal av:P å takk:) rust er der veldig lite av, er omtrent bare bake at me eksosen der, på sidene, å en boble eller 2 på ene fram skjermen, er ganske lite rust på den happyhappy skal prøve å få tak i m535 kit på den å:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hehe, naboe min sa at viss ej kjøpte en bil so kjørte frå bmw`en has so skolle han selge den.. å nåken veke etter ej kjøpte min so va has selgt, nåke so sei sitt :P neida, sikkert greit bil ditta ole :D Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hehe, naboe min sa at viss ej kjøpte en bil so kjørte frå bmw`en has so skolle han selge den.. å nåken veke etter ej kjøpte min so va has selgt, nåke so sei sitt :P neida, sikkert greit bil ditta ole :D haha:P du trur d jah:) nei den funka no fint :bump Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ja han meinte d seriøst då :P tid du må til å skite toppa då? hehe, neida skakje fyre :D Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Må faen ikkje tøve me dinne bile her.. både motor/drivlinje å kaross e i GO stand! Motore tikka ikkje heller. Trur han ole ligge ganske likt med dej bjønnj no når du he automat :pisser: Volvo :ssip: Hoha :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 ja han meinte d seriøst då :P tid du må til å skite toppa då? hehe, neida skakje fyre :D toppe er no fin den, er ikke noe gale med den:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tar å legger ut et bilde av motorrommet å:D Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tar å legger ut et bilde av motorrommet å:D Fint der også jo!! Ta godt vare på denne bilen. Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt bilen akkurat slik den er nå utvendig. Mtech er jo det beste man kan ha på disse bilene, men den ser renere ut uten. Ville heller brukt pengene på noe annet morro som diffbrems og bytte av alle foringer. Casterstagene trenger i allefall oppgradering, jeg kjøpte fra beemerworld og det ble en helt annen bilen med en gang :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Fint der også jo!! Ta godt vare på denne bilen. Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt bilen akkurat slik den er nå utvendig. Mtech er jo det beste man kan ha på disse bilene, men den ser renere ut uten. Ville heller brukt pengene på noe annet morro som diffbrems og bytte av alle foringer. Casterstagene trenger i allefall oppgradering, jeg kjøpte fra beemerworld og det ble en helt annen bilen med en gang :) Hilsen Trond Ja skal ikke gjøre noe overdrevent med den:) skal se mest mulig clean ut. GLEEDER meg til mars neste år, får MYE penger å bruke på bil:D så da skal det bli lagt penger i bilen:) Hva kostet casterstagene da? Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg