Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

file.php?id=906

 

 

Min veteranbil, 1969' med håndbygd lett bredding og integrert i karosseriet(bakluke,skjermer)spoiler i stål dette, perlemor lakk, div. csl-optikk. Motoren er en trimma 3.0 med 2x55 webere, motornord topp og simons "effektanlegg". Går helt greit, rundt 225hk tipper jeg. Har litt planer for den, skal blant annet spesialsmi fjærer hos åkrene som får den lav foran.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min veteranbil, 1969' med håndbygd lett bredding og integrert i karosseriet(bakluke,skjermer)spoiler i stål dette, perlemor lakk, div. csl-optikk. Motoren er en trimma 3.0 med 2x55 webere, motornord topp og simons "effektanlegg". Går helt greit, rundt 225hk tipper jeg. Har litt planer for den, skal blant annet spesialsmi fjærer hos åkrene som får den lav foran.

 

har du noen bilder av motorn da?

 

skulle nesten hatt en dobbel 55 til du!

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min veteran, 1969 Mercury Cougar convertible med 351W 2V, FMX kasse, importert for 2 år siden. Er 6. eier(dokumentert), ikke heilt perfekt, men har null rust, men kunne kanskje trengt et lag med lakk.

17" felger, spoiler foran og bak, panserscoop og stripa langs bilen er satt på av forrige eier, og bortsett fra felgene var det tilgjengelig på den på ein litt heftigere utgave.

 

 

003.jpg005.jpg

011.jpg

017.jpg

020.jpg

1969MercuryCougar004.jpg

1969MercuryCougar026.jpg

1969MercuryCougar027.jpg

1969MercuryCougar023.jpg

04 Volvo S80 D5

10 Volvo FH 540 6*2

Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein Opel Ascona A 1,9SR. vet ikke hvordan å legge inn bilder her, men her er en tråd fra OMC:

 

http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=234982&highlight=opel+dales

 

Ikke lett for oss som ikke er medlem i OMC å se bildene.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååååå missunnelig hver gang jeg ser bilde av Toyotaen din ROVdriver (og Datsunen);)

 

Kan hende Celicaen kommer for salg etterhvert;)

 

Har forresten kjøpt inn noen 16" tredelte SSR-felger, og JDM frontlip til Celicaen. Begge bilene er nå registrert, og Datsunen får i vinter oppgraderte bremser og coilovers. Senere skal den og få seg ny motor.

Endret av ROVdriver

ROVdriver

VW Touran 2,0tdi

Datsun 240Z

Toyota Celica ST2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår