diZrupt0r Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 http://xellow.dajm.com/forum/viewtopic.php?t=134 småhøy riskoker-faktor på endel av de bilene :) + en site med div info og bilder: http://www.2fast2furious.biz/index1.htm Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by diZrupt0r småhøy riskoker-faktor på endel av de bilene :) tenk så fett om det hadde vært med bmw3 serie og audi med riger plast... 1.8teeeeee og 325....wrom wrom opel comandore og passat.... eller en rover... klart dem må bruke japsebiler...dem som ser bra ut. greit dem hadde med en vento i 1'rn men det var fordi japsebilene skulle se enda litt kulere ut... haha..var jeg slem nå eller? :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 jeg ser en Gul Lamborghini Diablo SV. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by Håkon A tenk så fett om det hadde vært med bmw3 serie og audi med riger plast... 1.8teeeeee og 325....wrom wrom opel comandore og passat.... eller en rover... klart dem må bruke japsebiler...dem som ser bra ut. greit dem hadde med en vento i 1'rn men det var fordi japsebilene skulle se enda litt kulere ut... haha..var jeg slem nå eller? :D :D :D M3, RS4, CLK-GTR, tuna Porscher osv ser bedre ut, går bra, og holder lengere enn 3 turer opp og ned stripa. Så ikke mobb. For all del, liker mange japser, men de der er bare jævlige. Bedre med rieger-"trimma" 316.... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Jeg ser for me Ving Rhames i fnf2 i en STOR MUCLE car!! den mannen er kongen! :dude: :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by Håkon A tenk så fett om det hadde vært med bmw3 serie og audi med riger plast... 1.8teeeeee og 325....wrom wrom opel comandore og passat.... eller en rover... klart dem må bruke japsebiler...dem som ser bra ut. greit dem hadde med en vento i 1'rn men det var fordi japsebilene skulle se enda litt kulere ut... haha..var jeg slem nå eller? :D :D :D Du har vel 1,3 teeeeeeeeeee? Og motor lyden i bilen din var jo for flau til The Fast And The Furious. Shit happens. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by funkes Du har vel 1,3 teeeeeeeeeee? Og motor lyden i bilen din var jo for flau til The Fast And The Furious. Shit happens. høhøhø.... du har ikke hørt lyden i rxen hans du tydlig vis !!! bilen jeg satt i rista når han passerte oss !!! Den har GROM lyd for og si det sånn !!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by funkes Du har vel 1,3 teeeeeeeeeee? Og motor lyden i bilen din var jo for flau til The Fast And The Furious. Shit happens. Jeg må bare spørre..... Har du hørt lyden i bilen hans?? :) Ikke det at jeg skal prøve å støtte verken han eller bilen hans, men det hadde jo vært greit å faktisk høre lyden i bilen på ordentlig, og ikke på en film man laster ned på nett. For man får ikke følelse på lyden på pcen liksom..... Men for all del... smaken er som baken... delt i 2. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 hva med å ha med en Lancia eller en Alfa Romeo?? det hadde gjort seg med noen italienske gateracere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Du har vel 1,3 teeeeeeeeeee?Og motor lyden i bilen din var jo for flau til The Fast And The Furious. Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Så er det jo relativt mye billigere for produsenten å ha med hurtig riskokere da Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Håkon A klart dem må bruke japsebiler...dem som ser bra ut. greit dem hadde med en vento i 1'rn men det var fordi japsebilene skulle se enda litt kulere ut... Hmmm... den store svarte bilen de plukket fram helt til slutt i filmen da de trengte noe som virkelig gikk litt... ...så ikke helt japansk ut den? :D Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Ble forbanna når jeg så "sjefen" kjøre i evo7! den er jo stygg! styggere enn evo6. ikke akkurat stygg da.. :) Men var det ikke noe snakk om at dahlback skulle ha golfen sin med der da?!! var nesten sikker på det jeg.... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 am-car har aldri vært feil. dem er jo bare råe....nesten alle i hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Det er jo en hel haug med 2003mod Vipere og noen Corvette'r med i den filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg