Lance Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Lurer på om Dr S har hatt en finger med i spillet når det gjelder denne? :worshipbm Isåfall har jeg et spørsmål til Dr S: når kommer det smileys med Audi som tema? Synes det er litt vel masse BMW? Skuffende :shake Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Såpass? Litt juks å hente smileys fra andre steder, men...;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 For å bruke en annen, mer nyttig smiley: :shake Syns vi har nok bimmersmileys nå. Selv kunne jeg tenke meg smileys for Toyota, Lincoln, Ford, Nissan, Datsun, men ingen av mine biler har smileys.. det nermeste vi kommer en Japse smiley, er denne...: :hondakick (ikke ypp med honda..:deng ) Opel kunne sikkert trengt en smiley og.. (ja.. jeg har det og..) Sånn ellers ser jeg at chevyentusiastene har en egen smiley, og det er jo fint:) Men jeg har ikke chevy.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kjøp dere BMW hele gjengen, så har dere smileys dere også... :crazysant Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hehe....NEI!! VIL IKKE!!! Ikke noe galt med BMW, men jeg vil heller ha en fet Audi-smiley her inne, enn å bytte bil. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hehe, var voldsomt da..bare finne smileys det, så legger jeg de inn. Men har ikke funnet så mye bilsmileys :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 I mine øyne er ikke den der "All hail BMW" smileyen veldig flatterende alikevel :) Jeg mener.. Den viser en SVÆRT solbrent kar på ei trone som blir tilbedt av masse svake bmw-undersåtter.. Ikke alle liker være sauer og følge sjefs-sauen vett :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 I mine øyne er ikke den der "All hail BMW" smileyen veldig flatterende alikevel :) Jeg mener.. Den viser en SVÆRT solbrent kar på ei trone som blir tilbedt av masse svake bmw-undersåtter.. Ikke alle liker være sauer og følge sjefs-sauen vett :D ^^ Likte djesus sin. Legge til? :) Personlig kunne jeg tenkt meg noe relatert til Audi, Mercedes og Volvo :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Volvo har en, jeg fant ikke fler. De andre er nå lagt til :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 agurknytt Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ikke for å være en tøff kritiker altså men den her :hondakick er bare teit og urettferdig... Går ann å fjerne å, enn å finne lignende å legge til... happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ikke for å være en tøff kritiker altså men den her :hondakick er bare teit og urettferdig... Går ann å fjerne å, enn å finne lignende å legge til... happyhappy Men jeg syns da den gjenspeiler Imageproblemet til kebabtralle på en fin måte... :cocain: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Men jeg syns da den gjenspeiler Imageproblemet til kebabtralle på en fin måte... :cocain: Hahaha good one :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg