Gå til innhold

bilder våler 20mai

Ranger emnet


911ruf

Anbefalte innlegg

Filmet også denne porscha en stund, men den ville ikke gi mere gass :(

 

Marius: tøff den RX-7`en din, syns du burde fått på et Veilside kit slik som den i F&TF har :)

 

Det var et meget vellyket treff, mest moro på bane var det vel med den svenske impreza`n som ble flagga av og den sølvfarga evo`n som satse alt i hver sving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by DenimblåTT

Jeg møtte en sølvfarget Porsche Carrera 993 på vei oppover.

Klarte ikke la være å yppe meg litt på den.

 

-Kjørte en svart S3

 

Mest trolig har nok du måtte bite i gresset hvis dere hadde gått til nærkamp. :)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

 

Mest trolig har nok du måtte bite i gresset hvis dere hadde gått til nærkamp. :)

 

ikke hvis han hadde lagt igjen en halv mill hos Dahlkræpp... da hadde han fått 440hk ellerno... 'whooooooo' ;)

 

eller så kunne han kjøpt en lik for samme prisen

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

ikke hvis han hadde lagt igjen en halv mill hos Dahlkræpp... da hadde han fått 440hk ellerno... 'whooooooo' ;)

 

eller så kunne han kjøpt en lik for samme prisen

 

HE HE HE

 

Ja Han kunne bare prøve å legge igjen så mye penger hos Dahlbäck når en kan få ut like mye av den motoren for under 40000kr hvis man handler riktig.

 

Men jeg har forsatt problemer med å godta at en "golf" skal kunne holde unna en nyere Porsche langs veien eller på banen.

 

Jeg har ikke noe mot VAG produkter, men litt sunn fornuft må man bruke (Men tilslutt så er jo det hele avhenging av føreren)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1classic

 

HE HE HE

 

Ja Han kunne bare prøve å legge igjen så mye penger hos Dahlbäck når en kan få ut like mye av den motoren for under 40000kr hvis man handler riktig.

 

Men jeg har forsatt problemer med å godta at en "golf" skal kunne holde unna en nyere Porsche langs veien eller på banen.

 

Jeg har ikke noe mot VAG produkter, men litt sunn fornuft må man bruke (Men tilslutt så er jo det hele avhenging av føreren)

 

kunne ikke si meg mere enig ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde neppe hatt noe som helst å stille opp med mot Porscha.

Undertegnede er også usedvanlig svak for Porsche, er ikke mange biler som får smile bredere enn Porsche hos meg :)

 

Det går en trimma GT3 her hvor jeg bor, sinnsyk rå bil!

 

Det var samme Porsche som var på treffet, kjørte nemlig i følge med den nesten hele veien opp. Tok også en god del bilder av den oppe på treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Tja, ganske grei den. Er det noen som vet om han har faatt norske skilter paa den, syns jeg horte rykter om proveskilter paa den naar han reiste hjem..?:D

 

På bildene jeg har så har den skilter. Men jeg så ikke når den reiste.. Vet den hadde bak når han skulle fylle bensin eller no.

P.S

Det var de nye reg.platene så han har vel ett eller annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer paa hvordan han har faatt den registrert jeg. Frontlysene ser orginale ut. Men for og bli lovlig maa disse modifiseres fordi det er en RHD, og dermed er beregnet for og kjore paa andre siden av veien..:rolleyes: Noen som vet hva han har gjort for og faa den godkjent? For jeg vil ha en, men er jo litt greit og vite hva som maa gjores da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Lurer paa hvordan han har faatt den registrert jeg. Frontlysene ser orginale ut. Men for og bli lovlig maa disse modifiseres fordi det er en RHD, og dermed er beregnet for og kjore paa andre siden av veien..:rolleyes: Noen som vet hva han har gjort for og faa den godkjent? For jeg vil ha en, men er jo litt greit og vite hva som maa gjores da..:)

 

det er ikke godkjent... hehe! ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår