t4x4o Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Heisann har akkuratt kjøpt meg en Volvo 740 TIC stasjonsvogn med Automat... Bilen er egentlig hel og pen, men det var endel rust i gulvet, dette sveises nå, bilen er meget god å kjøre men endel småting på den, har ikke fått testet den skikkelig ende.. av utstyr så er det AC, el soltak, delskinn (Sort/grått) Den har 3" rustfritt anlegg fra turbo og bakover... hvite blinbkers framme og på sidene. Bilen er rød, og helt grei i lakken. Hva bør jeg gjøre med bilen? bilen skal brukes som bruksbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 tja, si det? behandle den pent, og kjør med den! evt bytt til hvite blinkers bak... billigste stedet du får hvite blinklys er biltema, men hvordan kvaliteten er, vet jeg ikke... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t4x4o Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hva betyr anlegget for effekten... dette anlegget bråker endel og lurt på å sette på originalt... er Automat et drawback?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 jeg kan kjøpe anlegget viss du skal selge det :) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 billigste stedet du får hvite blinklys er biltema, men hvordan kvaliteten er, vet jeg ikke... Anbefaler ikke Biltema... lyktene har en ræwa pakning (kondens), og "tåler" ganske lite. Men, billig er de :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 senk den litt.. ville ikkje tatt av 3" anlegget..du kommer nok te å merke en god del forskjell. Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 bILDE BILDER BILDER ! :D Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Anbefaler ikke Biltema... lyktene har en ræwa pakning (kondens), og "tåler" ganske lite. Men, billig er de :) bruk originalpakningen som stod på så går det myyye bedre da biltemapakningen har rævva passform. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg