Gå til innhold

V70 2001 (demontere dørtrekk )

Ranger emnet


laffen 1

Anbefalte innlegg

Dørtrekket sitter i 2 trox 20(?) bak den du kan holde deg fast i.

Så er det bare og dytte inn klipsa i ytterkant av dørtrekket 1 HAKK, og vippe ut dørtrekket.

Husk også å fjern dekselet på innersiden av speilet inne i bilen.( bare å dra ut)

 

 

Det lønner seg å skifte ut de blå klipsa som vinduet sitter festet i heisen med.

 

Dra til en volvo forhandler å få tak i GRØNNE RUNDE klips fra 240... Pluss en god dose tykk silikon vil vindusheisen gå som en drømi "evig" tid.....

 

Og volà: :mat

 

Gjør dette ganske ofte på jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar .

Har nå fått oppna , å det ene klipset var gått i stykker , ringte volvo men de solgte bare hele heissystemet det syntes eg var veldig dårlig 2000 kr for det å det eneste e trengte det var det grønne klippset som du beskrev .

Dette er dårlig fra volvo syntes eg så har satt det sammen fåreløbig så får eg se hva eg får tak i .

Takk igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar .

Har nå fått oppna , å det ene klipset var gått i stykker , ringte volvo men de solgte bare hele heissystemet det syntes eg var veldig dårlig 2000 kr for det å det eneste e trengte det var det grønne klippset som du beskrev .

Dette er dårlig fra volvo syntes eg så har satt det sammen fåreløbig så får eg se hva eg får tak i .

Takk igjen .

Nei, det stemmer ikke! De clipsene er å få løse. Hvis vi ikke misforstår hverandre her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvet jeg , de er vel blå firkantet som ligger inni skinnna som vinduet er limt fast i .

Det er en forand å en bak , det er en kule fra vinusheisen som skal inni der deretter et klips over kulehodet , syntes det var veldig rart at de ikke skulle selge de plast knottene der løse , men likt med andre butikker firma så tar de vel den enkleste løsningen med mest forkjeneste ikke hvet jeg ,har foresten alltid vært fornøyd med kundeservice hos dem men nå hvet jeg ikke lenger hvis det er mulig å bruke de fra 240 serien ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår