Gå til innhold

Golf Mk3 Etterlyser Bilder

Ranger emnet


Andypandy

Anbefalte innlegg

Synes forumet her får et litt useriøst preg når selv administator kommer med spydige komentarer til trådstarter! Tråden heter "...etterlyser bilder" og ikke "...kom med din mening" elns....

 

Jeg har også en mening om hva jeg synes om denne (og andres) bil, men man kan holde kjeft når man ikke blir bedt om å uttale seg... m'm

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steng av den helvetes topicen her? orker faen mæ ikke mer. folk har hele jævla tida kommentert bilen. jeg trives og bli sett i den¨STYGGE¨bilen. det eneste var at jeg sendte inn etryser bilder og hva i helvete fikk jeg tilbake?

jeg ber vennligst drs om og stenge denne topicen for innlegg. har akkurat sagt opp jobben og etterpå så fikk jeg dette i trynet. trodde dette skulle bli et fint sted og være men nei.'

jeg synes at vi alle skulle ta Finepix som ett eksempel på god oppførsel. drs dette er ikke rettet mot deg.her har vi bare ikke respekt for hverandre.

her kan dere legge inn hva dere vil av frekke komentarer

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår